  • Data: 2006-08-10 21:49:53
    Temat: Re: konto studenckie - jaki bank???
    Od: "prox" <p...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mbank ma dużo zalet Ja osobiście korzystam z mixu
    mbank+inteligo Daje to możliwość tanich przelewów ( mbank 0.5PLN) +
    największą
    liczbę bezpłatnuch bankomatów ( pko bp + wbk+ euronet ) Taki mix
    spełnia reż twoje oczekiwania no chyba że naprawde masz dosyć
    inteligo to wtedy tylko mbank ;))Dużo informacji o
    kontach różnych banków ich opisy, opłaty, itp. znajdziesz na
    http://claude.systempartnerski.pl/ możesz też wypełnić tam wniosek
    o otwarcie
    konta przez internet
    Powodzenia