  • 11. Data: 2009-03-02 08:23:56
    Temat: Re: konto oszczędnościowe - gdzie?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Te paniętki na wysokich czerwonych stołkach nie prowadzą obsługi kasowej.
    JaC

    -----

    > wpłacisz gotówkę bez karty i wpłatomatu trzeba tylko jakieś centrum handlowe
    znaleźć.

  • 12. Data: 2009-03-02 09:46:53
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    sorden wrote:

    > Ciekawe czy wystarczy przelew miedzy RO/ROR >= 800 PLN, bo przeciez lepiej
    > sobie lokaty pozakladac niz trzymac kase na RO.

    Chyba nie - ale czesto jest wplatomat i bankomat obok siebie - wyplacasz
    i wplacasz i juz masz zaliczone - a raz na miesiac w jakiejs galerii
    powinienes byc ...

    --
    Regards,
    Maverick

  • 13. Data: 2009-03-02 09:47:54
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    ąćęłńóśźż wrote:
    > Te paniętki na wysokich czerwonych stołkach nie prowadzą obsługi kasowej.
    > JaC
    >

    > -----

    znaleźć.

    Niektore punkty prowadza - np Wola Park. Nie wiem jak inne. Zawsze jest
    albo wplatomat (ale tu karta musi byc) albo obsluga kasowa.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 14. Data: 2009-03-02 11:41:39
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Maverick wrote:

    > Chyba nie - ale czesto jest wplatomat i bankomat obok siebie - wyplacasz
    > i wplacasz i juz masz zaliczone - a raz na miesiac w jakiejs galerii
    > powinienes byc ...

    1. nie mam karty
    2. na ror mam nie wiecej niz200pln ;)
    3. lokaty na ponad 10k powinny zalatwic temat (mam nadzieje)

    --
    in

  • 15. Data: 2009-03-02 22:13:27
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-03-02, Maverick <m...@p...fm> wrote:

    > Niektore punkty prowadza - np Wola Park. Nie wiem jak inne. Zawsze jest
    > albo wplatomat (ale tu karta musi byc) albo obsluga kasowa.

    Lub, właściwy spójnik to lub. I nie panienki ale 2 panów, to np na
    Okęciu (tuż za pętlą tramwajowo-autobusową, róg Krakowskiej i bodajże
    Szyszkowej w Realu).

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 16. Data: 2009-03-02 22:15:08
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-03-02, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > O ile przelew RO -> ROR można uznać za "przelew przychodzący", moim zdaniem
    > nie. I ROR+RO >=10k też nie daje zwolnienia. ROR z lokatami >= 10k już
    > tak.

    Na linii dezinformacyjnej i u Pana W Okienku twierdzili co innego, tj.
    obrót przez ROR (nie istotne skąd, ale NA ma wpłynąć >=800 /m-c) no i że
    Sum(ROR + KO) >= również pociąga za sobą zwolnienie z opłaty.

    kd,

  • 17. Data: 2009-03-02 23:31:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof Drewicz" s...@l...gdzies.tam

    > Lub, właściwy spójnik to lub. I nie panienki ale 2 panów, to np na
    > Okęciu (tuż za pętlą tramwajowo-autobusową, róg Krakowskiej i bodajże
    > Szyszkowej w Realu).

    Z pierwszym zgadzam się, natomiast co do płci -- w Białymstoku widziałem
    w Eurobanku jednego pana i ze czterdzieści panienek lub panien bądź pań.
    (raczej należy odrzucić skrajne ewentualności, czyli są to panny)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2009-03-03 08:00:30
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 2 Mar 2009 23:15:08 +0100, Krzysztof Drewicz napisał(a):

    > Na linii dezinformacyjnej i u Pana W Okienku twierdzili co innego, tj.
    > obrót przez ROR (nie istotne skąd, ale NA ma wpłynąć >=800 /m-c) no i że
    > Sum(ROR + KO) >= również pociąga za sobą zwolnienie z opłaty.

    Z TOiP to nie wynika

    - suma wpływów (wpłat gotówkowych i przelewów przychodzących) na konto w
    miesiącu kalendarzowym poprzedzającym pobranie opłaty wyniosła min. 800 PLN
    lub
    - średnie saldo konta (z uwzględnieniem lokat) w miesiącu kalendarzowym
    poprzedzającym pobranie opłaty wyniosła min. 10 000PLN

    RO ma oddzielną TOiP czyli raczej saldo z niego się nie liczy.

    --
    Kojer

  • 19. Data: 2009-03-03 09:54:35
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-03-03, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Z TOiP to nie wynika

    To wiem.

    > RO ma oddzielną TOiP czyli raczej saldo z niego się nie liczy.

    To Ty to powiedz mojemu kontu któremu nie naliczono opłat a miało
    jedynie na RO saldo >= 10k pln. Albo lepiej nie mów, bo jeszcze mi
    naliczą :)

    kd,