    From: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto oszczednosciowe
    Date: Tue, 2 Sep 2014 23:44:37 +0200

    On Tue, 2 Sep 2014, j...@g...com wrote:

    > Ja mogę polecić dwa konta oszczędnościowe, na obu oprocentowanie to 4% w skali
    roku.

    > eKonto w mBanku - szczegóły: http://benny.produktyfinansowe.pl/mbank/ekonto.html

    To jest zwyczajne nabijanie ludzi w butelkę. Równie dobrze mogliby tu
    napisać oprocentowanie 40% (wielkimi czerwonymi literami na stronie
    podlinkowanej z ich strony głównej) i gdzieś tam w regulaminie przy
    trzeciej gwiazdce do piętnastego akapitu napisać "dotyczy kwoty" i tu
    rzucić zawrotną kwotą rzędu 5 PLN (w rzeczywistości 3kPLN)
    mBank dobitnie pokazuje, że kiedy wszyscy już myślą że osiągnęło się dno
    na poziomie rowu mariańskiego to jeszcze można łopatą zagłębić się te
    kilkadziesiąt metrów niżej w kierunku mBankowego jądra idealnego wydymania
    klienta.

    > Konto oszczędnościowe w Millennium Banku dla posiadaczy konta 360 - szczegóły:
    http://benny.produktyfinansowe.pl/millennium/konta_o
    sobiste.html

    Nie wiem co to jest, ale widziałem tą idiotyczną reklamę konta Millenium w
    telewizorni (oprocentowanie 4%), tam to chociaż się dało znaleźć
    informację na stronie, że tak jest przez pierwszą ok. nanosekundę (no
    dobra, do 3 miesięcy chyba), a potem oprocentowanie jest podobne do
    zawartości alkoholu w radlerze. To całe 360 to chyba jakiś inny wynalazek
    jest, ale jak widzę, że w specyfikacji konta nie ma przedstawionego
    oprocentowania, a jest info że dostanę do konta informatyka, hydraulika i
    lekarza to jest dla mnie wyraźny znak, że trzeba uciekać paląc za sobą
    mosty i stawiając miny piechotne.