  • Data: 2014-09-03 06:51:22
    Temat: Re: konto oszczednosciowe
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 2 Sep 2014, Benny wrote:

    > A czy ty podałeś jakieś kryteria? Kwota, planowany okres przetrzymywania środków?
    Nie, więc wrzuciłem Ci oferty o najwyższym oprocentowaniu, bez wnikania w szczegóły.
    Przy obecnych stopach procentowych oraz deflacji wiadome jest, że banki oferują dla
    nowych klientów dobre opro ale obudowane obostrzeniami, tak by w pewien sposób wyjść
    na swoim. Banki to nie instytucje charytatywne.

    Ale nawet gdybym podał jakieś kryteria to przy jakich sensownych
    kryteriach te dwa konta które podałeś będą lepsze od tego konta które ja
    podałem i uznałem je za bazę do porównania?

    Podałem przykład konta, które znalazłem i jego podstawowe parametry:
    -4% oprocentowania do 50kPLn
    -3% powyżej tej kwoty
    -bez określenia limitów czasowych (czyli do odwołania przez bank)

    Jak to wogóle można porównywać z ofertą mBanku (4% do 3kPLn) albo
    Millenium (4% do 50kPLN przez pierwsze trzy miesiące)? W sumie to Ty nawet
    nie podałeś oprocentowania dla tych swoich kont (poza ogólnikowym 4%, co
    równie dobrze mogłoby wynosić 40% dla odpowiednio małych kwot i krótkiego
    okresu przetrzymywania), więc musiałem je sobie sam sprawdzić.