eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikonto które wybrać z dwojga złego BPH czy PKO BP czy BPS (trochę długawe) › Re: konto które wybrać z dwojga złego BPH czy PKO BP czy BPS (trochę długawe)
    From: "Darek" <0...@n...poczta.onet>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto które wybrać z dwojga złego BPH czy PKO BP czy BPS (trochę
    długawe)
    Date: Sat, 20 May 2006 22:08:18 +0200

    > Jak mam to rozumieć? Zazwyczaj trafiałem z tymi pytaniami do banku.
    > Sugerujesz, że mam zacząć gdzie indziej pytać? Ja

    Sugeruje że są różni ludzie., jedni robią dobrze swoją robotę inni nie.

    > tych wszystkich osób, tylko taka polityka banku i tyle.

    Nie sądzę.

    > że konsultanci to się tam zmieniają jak w kalejdoskopie. Ja po tych

    I pewnie po częsci tu tkwi główny problem.
    > chodzę do oddziału, bo nie mam po co. Raz na dwa lata po kartę i do

    [czepiem się]Kartę to chyba wysyłają do domu :) [/kończę się czepiać]

    > na tyle podszkoliłem, że w sumie nie mam takiej potrzeby.

    Oj musisz nadrobic zaległości. Zmian w BPH nie moga przerobić nawet
    pracownicy.

    > każdej okazji "uprzejmie" informuje o swoich promocjach oczekiwał bym,
    > że z podobną werwą poinformuje również o zmianach w opłatach. I tylko
    > o to mi chodzi.

    Za duze wymagania masz :) Wiesz jakie to pociaga za sobą koszty?

    Darek