eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikonto które wybrać z dwojga złego BPH czy PKO BP czy BPS (trochę długawe) › Re: konto które wybrać z dwojga złego BPH czy PKO BP czy BPS (trochę długawe)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto które wybrać z dwojga złego BPH czy PKO BP czy BPS (trochę
    długawe)
    Date: Sat, 20 May 2006 21:28:52 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 38
    Message-ID: <e4nqm1$jmq$1@inews.gazeta.pl>
    References: <e4ll9d$f36$1@inews.gazeta.pl> <e4n41l$4ot$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <e4na84$p0h$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bpz121.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1148153345 20186 83.29.67.121 (20 May 2006 19:29:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 20 May 2006 19:29:05 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-User: robert.tomasik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:386025
    [ ukryj nagłówki ]

    Darek [###0...@n...poczta.onet.###] napisał:

    > Chyba chodziło Ci o TOiP

    Też.

    >> pytanie pracowników w banku nic nie da, bo nie wiedzą.
    > To zależy gdzie trafisz.

    Jak mam to rozumieć? Zazwyczaj trafiałem z tymi pytaniami do banku.
    Sugerujesz, że mam zacząć gdzie indziej pytać? Ja mam tam konto od
    kilkunastu lat. W tym czasie było wielu różnych konsultantów. Ale
    sytuacja ta jest niezmienna. Sądzę, że nie jest to wynik złej woli
    tych wszystkich osób, tylko taka polityka banku i tyle. Inna sprawa,
    że konsultanci to się tam zmieniają jak w kalejdoskopie. Ja po tych
    kilkunastu latach lepiej znam ich system komputerowy i przepisy
    wewnętrzne, jak spora część konsultantów. Poza tym, w chwili obecnej
    obsługa przez internet jest na tyle rozwinięta, że w zasadzie nie
    chodzę do oddziału, bo nie mam po co. Raz na dwa lata po kartę i do
    kasy, by wpłacić pieniądze. Czasem coś tam zapytać, ale ostatnio się
    na tyle podszkoliłem, że w sumie nie mam takiej potrzeby.

    > Mogę się mylić ale według mnie to zawsze było w TOiP

    Z opłatą za kartę było akurat tak, że nie było. Nie było w każdym
    razie ani w tej Tabeli, która była na www, ani w tej która wisiała w
    banku w gablocie, ani w tej, do które mieli dostęp pracownicy.

    Wiele rzeczy jednak faktycznie oczywiście jest. Stąd pisałem, że
    oczywiście działają zgodnie z prawem. Tyle, że od banku, który przy
    każdej okazji "uprzejmie" informuje o swoich promocjach oczekiwał bym,
    że z podobną werwą poinformuje również o zmianach w opłatach. I tylko
    o to mi chodzi.

    Gdybym gustował w bieżącym śledzeniu TOiP, to bym się w banku
    zatrudnił. Ale ja tam jedynie chcę pieniądze przechowywać i nie mam
    zamiaru sporej części życia poświęcać na śledzenie nowinek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1