  • Data: 2008-12-29 15:56:45
    Temat: Re: konto dla wspólnoty mieszkaniowej
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak już założycie, to podziel się doświadczeniem proszę.
    > Szukając w necie znalazłem dnb nord, ale nie mam komentarza.
    >

    > -----

    przelewów.

    witam

    a ja założyłem konto WM w BZWBK, przelew 1,60 zł + prowadzenie konta
    15zł/m-c (przy osadzie >10kzł), nie jest jakoś super tanio, ale za to
    wygodnie:

    1. księgowość widzi stan konta oraz historię i może wprowadzać przelewy
    2. zarząd akceptuje płatności (kody przychodzą smsem)

    --
    pozdrawiam
    RobertS