  • 11. Data: 2003-02-10 22:34:41
    Temat: Re: konto dla małolata
    Od: "andrzej vel jedrula" <z...@p...onet.pl>

    > Mlody czlowieku
    >
    > po pierwsze - idz juz spac

    a po co:)))

    > po drugie - jak juz wstaniesz, to przemysl i POKAZ, gdzie twoja visa
    posiada
    > funkcjonalnosc konta.

    nie ma funkcjonalnosci konta ale to jest funkcjonalnosc rachunku do karty

  • 12. Data: 2003-02-10 22:35:07
    Od: "andrzej vel jedrula" <z...@p...onet.pl>

    "Robert" <s...@o...pl> wrote in message
    > news:b297ap$cim$1@news.tpi.pl, Maciej Bebenek

    > Już widzę, jak Pekao SA daje 13-latkowi karte wypukla...

    daje ale jako dodatkową do konta człowieka:)))

  • 13. Data: 2003-02-10 22:40:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Już widzę, jak Pekao SA daje 13-latkowi karte wypukla...

    A co im szkodzi, niech sie pobawi electronem ;).

    Maciej

  • 14. Data: 2003-02-10 23:12:25
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Już widzę, jak Pekao SA daje 13-latkowi karte wypukla...

    A jesli nawet to czy dla 13 letniego czlowieka ma to znaczenie czy to VC czy
    VE? Chyba ze sam jest niestrudzonym podroznikiem po swiecie :) Autoryzacji
    juz praktycznie nie uniknie. Wiec "jesli nie widac roznicy to po co
    przeplacac?" A IHMO dla mlodego czlowieka ktory ani nie jezdzi sam po
    swiecie, ani nie uzywa kredytu w KK nie ma znaczenie czy wezmie VE z funkcja
    IO czy VC.

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2003-02-11 06:31:59
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b29bks$of9$1@inews.gazeta.pl, JaKi <j...@g...pl>:
> [...]
    > nie jezdzi sam po swiecie, ani nie uzywa kredytu w KK nie ma
    > znaczenie czy wezmie VE z funkcja IO czy VC.

    Zgadzam sie.
    Natomiast dla rodzica moze miec istotne znaczenie - odpowiedzialnosc
    finansowa.

    --
    Robert

  • 16. Data: 2003-02-11 10:02:24
    Od: "andrzej vel jedrula" <z...@p...onet.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A jesli nawet to czy dla 13 letniego czlowieka ma to znaczenie czy to VC
    czy
    > VE?

    obawiam sie, ze ma znaczenie.

    > Chyba ze sam jest niestrudzonym podroznikiem po swiecie :)

    znalem swego czasu takich

    > Autoryzacji
    > juz praktycznie nie uniknie.

    przynajmniej w polsce ale francja, anglia, usa bez autoryzacji czesto chodza

    > Wiec "jesli nie widac roznicy to po co
    > przeplacac?"

    patrz wyzej kraje inne niz polska. transakcje mo/to/io. imprintery.

    > A IHMO dla mlodego czlowieka ktory ani nie jezdzi sam po
    > swiecie, ani nie uzywa kredytu w KK nie ma znaczenie czy wezmie VE z
    funkcja
    > IO czy VC.

    a jak spotka imprinter a bankomat kilka mil dalej.

  • 17. Data: 2003-02-11 10:03:07
    Od: "andrzej vel jedrula" <z...@p...onet.pl>

    > Zgadzam sie.

    Nie zgadzam sie.

    > Natomiast dla rodzica moze miec istotne znaczenie - odpowiedzialnosc
    > finansowa.

    nawet na plaskiej VE może ci narobić długi.

  • 18. Data: 2003-02-11 12:40:51
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "andrzej vel jedrula" <z...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b2ahtb$h8f$1@news.onet.pl...

    > nawet na plaskiej VE może ci narobić długi.

    oooooooooooooo jak?

    --
    JaKi

  • 19. Data: 2003-02-11 12:43:24
    Od: m...@o...pl

    Normalne bicie piany!
    Pytam się grupowiczów z miast i wsi JAKIE SĄ W POLSCE KONTA DLA MAŁOLATÓW?!
    Wiem, że izzy w mbanku, młodzieżowa w Multi, maax w BGŻ-cie. No dobra - coś tam
    w pekao. Czym się różnią, które są samodzielne, jakie opłaty, bankomaty?? Czy
    jest przelew natychmiastowy między izzy a ekontem "starych"? Piętnaście
    wypowiedzi i nic. :-( Karta - oczywiście, że płaszczak i śmieszy mnie, że 13-
    latek dostanie embosowaną. Nawet w Gwiezdnych wojnach tego nie grali.
    MP

  • 20. Data: 2003-02-11 12:50:13
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:4650.0000074c.3e48efeb@newsgate.onet.pl, Użytkownik
    <m...@o...pl>:
> [...]
    > MAŁOLATÓW?! Wiem, że izzy w mbanku, młodzieżowa w Multi, maax w
    > BGŻ-cie. No dobra - coś tam w pekao. Czym się różnią, które są

    izzy: 36/rok, limit bankomat 500 zl, obecnie 4,5 %
    konto samodzielne, ale opiekun wypelnia wniosek

    > Czy jest przelew
    > natychmiastowy między izzy a ekontem "starych"?

    Tak - bo to w ramach mBanku, wszystko idzie w czasie rzeczywistym.

    Inteligo chyba tez daje od 13 lat, normalne konto.
    Mozna tez chyba zalozyc malolatowi subkonto z karta pod swoim kontem.

    Uwaga: Wszystko powyzsze z teorii, nie praktyki.

    --
    Robert