  • 1. Data: 2004-01-27 20:40:31
    Temat: konto dla firmy - pilne
    Od: "Sylwia" <w...@o...pl>

    Muszę w przeciągu kilku dni założyć konto firmowe.
    Już dostałam umowę z mBanku, ale po tych ostatnich zmianach
    wprowadzonych przez tenże bank zaczynam się wahać czy ją podpisać.
    Poradźcie mi, proszę, jaki bank wybrać.
    Pozdrawiam, Sylwia.

  • 2. Data: 2004-01-28 08:30:45
    Temat: Re: konto dla firmy - pilne
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Sylwia" <w...@o...pl> napisała:

    > Muszę w przeciągu kilku dni założyć konto firmowe.
    > Już dostałam umowę z mBanku, ale po tych ostatnich zmianach
    > wprowadzonych przez tenże bank zaczynam się wahać czy ją podpisać.
    > Poradźcie mi, proszę, jaki bank wybrać.

    Akurat przy koncie firmowym to te zmiany są tylko na plus, bo zyskujesz
    dodatkowe bezpłatne bankomaty i niższą opłatę przy bankomatach obcych.
    Przelewy i tak były płatne (z wyjątkiem ZUS i US, a te pozostają
    bezpłatne)
    Więc nie rozumiem problemu

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2004-01-28 09:34:52
    Od: "Sylwia" <w...@o...pl>

    > Akurat przy koncie firmowym to te zmiany są tylko na plus, bo

    > Więc nie rozumiem problemu

    Problemem jest to, że mBank stracił w moich oczach wiarygodność.
    Dlatego szukam alternatywy...

  • 4. Data: 2004-01-28 09:41:19
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    > Problemem jest to, że mBank stracił w moich oczach wiarygodność.
    > Dlatego szukam alternatywy...
    Napisałbym co o tym sądze, ale i tak grupa jest wystarczająco zaśmiecona.

  • 5. Data: 2004-01-28 21:20:53
    Od: "mart" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > Już dostałam umowę z mBanku, ale po tych ostatnich zmianach
    > wprowadzonych przez tenże bank zaczynam się wahać czy ją podpisać.

    sprawdź Nordea - eFirma, 9 za prowadzenie 0,60 za przelew 0,40 za zlecenie,
    karta VE za darmo bankomaty Nordea i BZ WBK