  • 11. Data: 2010-11-04 21:13:29
    Temat: Re: konto dla dziecka
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    MarekZ wrote:
    > Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości grup

    > To pierwsze może i tak, i oby nastąpiło, to drugie na pewno nie.

    Raczej ani jedno ani drugie. Chyba że w wirtualnej rzeczywistości
    którejś z gier internetowych. Ale z wymienialnością tego
    wirtualnego kruszcu może być różnie.
    ;-)

    witrak()

  • 12. Data: 2010-11-04 21:38:23
    Od: "news.neostrada.pl" <m...@w...pl>

    Kup za te pieniądze złoto, lepiej wyjdziesz na tym. Banda złodziei drukuje
    (nawet już nie drukuje tylko dopisuje wirtualnej kasy na dyskach bankowych
    ile chce)
    Złota nie dodrukują !

  • 13. Data: 2010-11-04 22:16:59
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-04 22:38, news.neostrada.pl pisze:
> [...]
    > (nawet już nie drukuje tylko dopisuje wirtualnej kasy na dyskach bankowych

    Ale wrazie czego będzie miał problem ze sprzedażą tego złota. Mafie
    działają i wykorzystują ludzi, oszukują. Skupuja za bardzo małe pieniądze.

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-11-05 06:44:00
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 04 Nov 2010 23:16:59 +0100, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    wrote:

    >Ale wrazie czego będzie miał problem ze sprzedażą tego złota. Mafie
    >działają i wykorzystują ludzi, oszukują. Skupuja za bardzo małe pieniądze.

    A tak konkretnie, to za jak małe? Bo NBP podaje cenę na swojej
    stronie, mennica też gwarantuje odkupienie swoich sztabek po
    określonej cenie.
    No i siła złota polega właśnie na tym, że można je sprzedać każdemu,
    kto zechce, a nie - jak różne papiery "wartościowe" - tylko
    funduszowi, bankowi itp.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 15. Data: 2010-11-05 08:15:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > No i siła złota polega właśnie na tym, że można je sprzedać każdemu,
    > kto zechce, a nie - jak różne papiery "wartościowe" - tylko

    gotówkazazloto.tv? Skupują biżuterię za cenę samego złota ;)

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2010-11-05 08:23:57
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 05 Nov 2010 09:15:48 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > gotówkazazloto.tv? Skupują biżuterię za cenę samego złota ;)

    Ale czy ja pisałem o biżuterii? Ja pisałem o "bulionie".
    Biżuteria i "numizmaty" (w USA sporo firm oferuje niby rzadkie monety
    po cenie znacznie wyższej niż metal) to już nie jest zabezpieczenie
    przed inflacją waluty, a raczej loteria i spekulacja.

  • 17. Data: 2010-11-07 02:11:19
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    On 04/11/2010 15:23, yoytek wrote:
    > Witam
    > urodzilo mi sie dzieciatko 3 tyg temu
    > chce mu zalozyc konto

    nie 'konto dla dziecka'
    a 'inwestycja dla dziecka'
    a dokladniej 'inwestycja _W_ dziecko'.

    po prostu inwestuj w jego: edukacje i zdrowie.

    --
    T.F.

  • 18. Data: 2010-11-28 21:07:32
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > Raczej ani jedno ani drugie. Chyba że w wirtualnej rzeczywistości
    > którejś z gier internetowych. Ale z wymienialnością tego
    > wirtualnego kruszcu może być różnie.

    Jaki skok w nauce?
    Przecież już od dawna możemy zamieniać jedne pierwiastki w inne, także w
    złoto. Tyle że to się po prostu nie opłaca.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 19. Data: 2010-11-29 07:52:21
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Jan Werbinski wrote:
    > Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > Jaki skok w nauce?
    > Przecież już od dawna możemy zamieniać jedne pierwiastki w inne,
    > także w złoto. Tyle że to się po prostu nie opłaca.

    Z faktu, że jest to możliwe i zostało sprawdzone w praktyce na
    ilościach idących w sztuki atomów nie wynika techniczna możliwość
    produkcji - trzeba mieć technologię produkcji. Dopiero jak się ją
    ma, można mówić o (jej) opłacalności. Tak więc na razie nie ma co
    rozważać opłacalności.

    witrak()