  • 11. Data: 2002-06-22 13:03:31
    Temat: Re: konta dla mlodziezy
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    news:af1rih$8v9$1@news.onet.pl...

    > Ale cos go dlugo nie bylo??? :)

    Pewnie szkola itp ;-) no ale zaczely sie wakacje... ;-)

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2002-06-22 13:19:46
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > a nie jest tak ze VISA INT powiedziala ze VC i VG jest >18 ?

    NIE!

    > jelen

    chyba ŁOŚ

  • 13. Data: 2002-06-22 18:14:50
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Ale cos go dlugo nie bylo??? :)

    Na kartach mu sie nudzilo to wrocil na pbb ;).

    Maciej

  • 14. Data: 2002-06-23 14:15:02
    Od: "Yancio" <y...@t...pl>

    > Witam
    > Chcialem sie zapytac jaki bank proponuje najlepsze warunki zakladajac
    konto
    > dla osoby bez stalych dochodow :)
    > np: darmowa karta, promocje za zalozenie, najwyzsze oprocentowanie itd.
    > nie chodzi mi raczej o lokate tylko cos jak ror

    Dziekuje za pomoc i uscislam:
    mam juz 18 lat
    mam 500 pln
    mam juz pomysl na ich wydanie
    wiec procenciki mnie nie interesuja tak bardzo, wazniejsze sa niskie
    oplaty
    za prowadzenie, darmowa karta, jakis prezencik itd

    BTW
    Szukam pracy w terminie 16 lipca - 10 sierpien najlepiej na slasku, ale nie
    wykluczam ewentualnego wyjazdu, zamiast pracy chetnie pryjme pomoc sponsora
    ( kazdy grosz sie liczy ;) )

    Pozdrawiam
    Janek Kortyczko

  • 15. Data: 2002-06-23 14:21:24
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Yancio znowu nadaje:

> [...]
    > oplaty
    > za prowadzenie, darmowa karta, jakis prezencik itd

    Kup sobie lizaczka na prezencik.

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........