  • 1. Data: 2002-04-16 07:51:54
    Temat: konkurs www.3636.pl
    Od: <b...@b...prv.pl>

    gdzie i kiedy beda wyniki?

    --

    b...@b...prv.pl, http://bycho.prv.pl

  • 2. Data: 2002-04-16 08:20:46
    Temat: Re: konkurs www.3636.pl
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik <b...@b...prv.pl> napisał w wiadomości
    news:a9gl6q$hn$2@julia.coi.pw.edu.pl...
    > gdzie i kiedy beda wyniki?
    wyniki mają być juz dizś - ale nie bedą publikowane ... Dowiesz się
    telefonicznie jak wygrasz - wyniki losowania oczywiście do wglądu w pod
    adresem wskazanym w regulaminie... A swoja droga jeszcze mi nie przysłali
    tej koszulki !!!

  • 3. Data: 2002-04-16 08:41:33
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Kasia
> [...]
    > telefonicznie jak wygrasz - wyniki losowania oczywiście do wglądu w pod
    > adresem wskazanym w regulaminie... A swoja droga jeszcze mi nie przysłali

    nie jestes sama - moja żona też nie może się na koszulkę doczekać
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-04-16 08:46:02
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "blad" <b...@W...pl
    > nie jestes sama - moja żona też nie może się na koszulkę doczekać
    > *** blad ***

    Marne pocieszenie -ale zawsze jakieś. Wolałabym jednak, aby Twoja żona ja
    miała i ja też żebym sie w nią mogła wystroić :-)))

  • 5. Data: 2002-04-16 08:48:02
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    > nie jestes sama - moja żona też nie może się na koszulkę doczekać

    Uff, a już myślałem iż tylko mnie wykwiali :)

    LeszekR.

  • 6. Data: 2002-04-16 08:48:06
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Kasia"

    > Marne pocieszenie -ale zawsze jakieś. Wolałabym jednak, aby Twoja żona ja
    > miała i ja też żebym sie w nią mogła wystroić :-)))

    zdążycie jak się zrobi ciepło :-)
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-04-16 09:28:53
    Od: <b...@b...prv.pl>

    a masz ten adres? bo strona www.3636.pl juz pusta... :(

    --

    b...@b...prv.pl, http://bycho.prv.pl

  • 8. Data: 2002-04-16 09:36:45
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik <b...@b...prv.pl>

    > a masz ten adres? bo strona www.3636.pl juz pusta... :(

    O cholera - rzeczywiście ...nie mam. Ale jak mi przyślą koszulkę to chyab
    będzie nadawca jakiś ....:-) Dam posta na grupe jak bedzie taka usilna
    potrzeba, oki ?

  • 9. Data: 2002-04-16 09:59:15
    Od: <b...@b...prv.pl>

    Kasia <K...@e...pl> wrote:

    > O cholera - rzeczywi?cie ...nie mam. Ale jak mi przy?l? koszulk? to chyab
    > b?dzie nadawca jaki? ....:-) Dam posta na grupe jak bedzie taka usilna
    > potrzeba, oki ?

    usilnie jak usilnie, po prostu chce wiedziec kto wygral jak do mnie nie zadzwonia :)

    --

    b...@b...prv.pl, http://bycho.prv.pl

  • 10. Data: 2002-04-16 10:04:48
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik <b...@b...prv.pl>
    > usilnie jak usilnie, po prostu chce wiedziec kto wygral jak do mnie nie
    zadzwonia :)

    Ale podejżewam że na paczce bedzie widniał adres do korespondencji - nie
    internetowy - zamierzasz się tam do nich pofatygować ? :-)