  • 1. Data: 2004-01-04 01:42:31
    Temat: konkurs kartyonline.net i Visa
    Od: Karol Żwiruk <p...@k...net>

    Jeszcze tylko dziś macie szansę wziąć udział w konkursie portalu
    Katyonline.net i Visa. Wystarczy do godziny 24.00 4 stycznia odpowiedzieć na
    kilka prostych pytań dotyczących kart płatniczych. Nagrodami w konkursie są,
    nadające się w sam raz na styczniowe chłody, ciepłe polary z logo Visa.

    Aby wziąć udział w konkursie kliknij:
    http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=490

    Lista zwycięzców zostanie ogłoszona na stronach kartyonline.net 7 stycznia.

    Życzę powodzenia!

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 2. Data: 2004-01-04 10:58:33
    Temat: Re: konkurs kartyonline.net i Visa
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...net> napisał w wiadomości

    > Aby wziąć udział w konkursie kliknij:
    > http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=490
    >
    > Lista zwycięzców zostanie ogłoszona na stronach kartyonline.net 7
    stycznia.

    Żesz, pytanie 7 jest upierdliwe że aż strach :-/
    A już się rozpisałem przy pytaniu otwartym...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 3. Data: 2004-01-04 14:33:27
    Od: d...@p...onet.pl

    > Aby wziąć udział w konkursie kliknij:
    > http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=490

    > Świat Kart:  http://kartyonline.net

    Niestety strona się nie wyświetla, chyba padł serwer ?

    pozdr.

  • 4. Data: 2004-01-04 16:29:12
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    d...@p...onet.pl napisał(a):

    > Niestety strona się nie wyświetla, chyba padł serwer ?

    U mnie się wyświetla bez problemu

    Nawiasem mówiąc, interesujący serwis :)

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2004-01-04 16:40:28
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Niestety strona się nie wyświetla, chyba padł serwer ?

    No, jak już mam wszystkie odpowiedzi i napisane prawie wypracowanie, to
    konkurs się kończy i serwer leży. :-/

    A tak się starałem. :-(

  • 6. Data: 2004-01-04 16:44:21
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bt9flp$sqf$1@news.onet.pl...

    > No, jak już mam wszystkie odpowiedzi i napisane prawie wypracowanie, to
    > konkurs się kończy i serwer leży. :-/

    Już działa. :-)

  • 7. Data: 2004-01-04 16:44:38
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bt9flp$sqf$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>:

    > No, jak już mam wszystkie odpowiedzi i napisane prawie wypracowanie,
    > to konkurs się kończy i serwer leży. :-/
    >
    > A tak się starałem. :-(

    Ja sie nie "przygotowalem" do najwazniejszego pytania, dopiero post factum
    zobaczylem, ze jest warte 3 zwykle - a wiec tez nie mam wiekszych nadziei na
    polar. Ale moze? :)

    --
    Robert