  • 1. Data: 2013-06-29 00:23:14
    Temat: koniec KK Polbank?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    dostałem z ex-Polbanku nowy regulamin i "zwrot kwot" będzie naliczany
    inaczej...nie 1% od każdej kwoty, ale od pełnych setek czyli 1 zł od 100
    zł, ale też 1% od 199 zł!

    nie wiem ile to lat korzystałem z tej karty, ale wygląda na to, że to
    jej koniec

    na jaką zamienić? mam jeszcze Citka do przelewów (za płatności naliczają
    punkty PayBack) oraz różową paskudę z Mille (5% w Piotrze i Pawle)

    a reszta to debetówki np. ta od dobrego konta w Mille (3% za każde 100
    zł na stacji benzynowej)

    te banki to na psy schodzą!!!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2013-06-29 00:24:20
    Temat: Re: koniec KK Polbank?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2013-06-29 00:23, RobertS pisze:
> [...]
    > punkty PayBack) oraz różową paskudę z Mille (5% w Piotrze i Pawle)
    >
    > a reszta to debetówki np. ta od dobrego konta w Mille (3% za każde 100

    a teraz widzę, że już było na grupie ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2013-06-29 08:45:47
    Od: quiris <l...@b...biz>

    On 2013-06-28, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > na jaką zamienić? mam jeszcze Citka do przelewów (za płatności naliczają
    > punkty PayBack)

    Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem. Z powyższego wynika, że od przelewów
    naliczają punkty Payback, tymczasem na stronie Citi można wyczytać:

    ,,Bank nie nalicza punktów w Programie PAYBACK za przelewy dokonywane z
    rachunku karty oraz za wypłatę gotówki z bankomatu".

    To jak to jest w końcu z tymi przelewami?

    --
    Pozdrawiam,
    Robert

  • 4. Data: 2013-06-29 11:20:29
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2013-06-29 08:45, quiris pisze:

> [...]
    > rachunku karty oraz za wypłatę gotówki z bankomatu".
    >
    > To jak to jest w końcu z tymi przelewami?

    Tak jak jest napisane.
    Za płatności naliczają
    Za przelewy nie.

    Sławek