  • 1. Data: 2013-06-28 21:45:39
    Temat: zaćmiło mnie? Proszę o objaśnienie (reg. kart Mille)
    Od: p...@g...com

    Jest w regulaminie (chodzi o ostatni wiersz):
    <quote>
    Odpowiedzialność
    za transakcje nieautoryzowane przez Użytkownika karty,
    jeżeli nieautoryzowana transakcja jest skutkiem:
    1) posłużenia się kartą utraconą
    przez Użytkownika albo kartą skradzioną
    Użytkownikowi lub
    2) przywłaszczenia karty lub jej nieuprawnionego użycia w wyniku
    naruszenia obowiązku, o którym mowa w § 3 ust. 10,
    </quote> (Dalej jest odesłanie do UoIP i 150 EURO)

    A § 3 ust. 10 w całości wygląda tak:
    <quote>
    10. Przez umowę w zakresie kart przedpłaconych Bank zobowiązuje się wobec
    Posiadacza karty do rozliczania operacji dokonanych przy użyciu kart, a
    Posiadacz karty zobowiązuje się do zapłaty kwot operacji wraz z należnymi
    Bankowi kwotami opłat i prowizji.
    </quote>

    *Jakim kurna cudem naruszenie obowiązku zapłaty prowizji może dać w wyniku
    przywłaszczenie karty przez złodzieja* ?

    Maturzyści Giertycha pisali ten regulamin? Czytać dalej, czy odpuścić?

    Hint:
    § 3 ust. 9 brzmi:

    9. Użytkownik karty jest zobowiązany do:
    1) przechowywania i ochrony osobno karty przedpłaconej i PIN z
    zachowaniem należytej staranności,
    2) niezwłocznego zgłaszania do Banku utraty Karty w szczególności jej
    kradzieży, zgubienia lub zniszczenia,
    3) nieudostępniania Karty i PIN osobom nieupoważnionym.

    Jeśli więc to tylko "omsknięcie", to rozumiem. Ale czy to mieści się w "oczywista
    pomyłka" i dlaczego nie została sprostowana?
    Do Mille, jeśli ktoś od Was to czyta: Oczekuję honorarium za to wskazanie błędu w
    poważnym dokumencie!

    --

    Tnx.
    A.

  • 2. Data: 2013-06-29 07:10:25
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-06-28 21:45, p...@g...com napisał(a):
> [...]
    pomyłka" i dlaczego nie została sprostowana?
    > Do Mille, jeśli ktoś od Was to czyta: Oczekuję honorarium za to wskazanie błędu w

    Jakiego błędu? Mille nie popełnia "takich" błędów :) To celowa i przemyślana
    strategia marketingowa :)

    --
    TrzyLinie

  • 3. Data: 2013-06-29 10:26:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Jest w regulaminie (chodzi o ostatni wiersz):

    A masz link do tego regulaminu. Bo chętnie bym w oryginale to obejrzał, a
    nie chce mi się szukać, z czego to akurat cytujesz.

  • 4. Data: 2013-06-29 12:01:58
    Od: p...@g...com

    W dniu sobota, 29 czerwca 2013 10:26:56 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > A masz link do tego regulaminu. Bo chętnie bym w oryginale to obejrzał, a
    >
    > nie chce mi się szukać, z czego to akurat cytujesz.

    Kolejny leniwy :)
    http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/Regul
    amin_kart_przedplaconych_1476979.pdf
    Ale fakt - trzeba się trochę więcej naklikać...

    --

    Pzdr
    A.

  • 5. Data: 2013-06-29 14:14:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Kolejny leniwy :)
    > http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/Regul
    amin_kart_przedplaconych_1476979.pdf
    > Ale fakt - trzeba się trochę więcej naklikać...

    Sądzę, że autorowi chodziło o §3 pkt. 9. Pewnie w poprzednim regulaminie w
    §3był jeszcze jakiś usunięty punkt, a pok. 9 był pkt. 10. Usunięto to coś,
    10zmieniło sie w 9, ale nie zamieniono w tej innej części regulaminu. Ale
    faktycznie masz rację i to bez sensu tak, jak jest obecnie.

  • 6. Data: 2013-06-29 21:28:44
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

> [...]
    > 10zmieniło sie w 9, ale nie zamieniono w tej innej części regulaminu. Ale
    > faktycznie masz rację i to bez sensu tak, jak jest obecnie.

    to millennium... kiedyś do mnie zadzwonili i bez zadnego skrepowania
    poprosili o umowe (skan, kopia cokolwiek), gdyz swoja zawieruszyli przy
    przeprowadzce czy jakichs przenosinach.
    to jak sie gubia z dokumentami, to i w regulaminach pewnie tez.

    pzdr