  • Data: 2016-08-30 13:26:10
    Temat: Re: komornicy kradna dane
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:57c56733$0$662$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2016-08-30 o 11:30, J.F. pisze:

    >Już się wyjaśniło. PO uchwaliło ustawę przeciwdziałającą komorniczym
    >molochom. Jest jakiś limit spraw które można przerobić.
    >Jako że komornik to już dawno nie jest zawód zaufania publicznego to
    >te hieny chciały nachapać danych żeby jeszcze łyknąć tysiące spraw
    >przed wejściem nowych przepisów.

    Nadal strasznie duzo. A wiec:
    -skad oni tyle spraw wzieli ? Jakies stare, zalegle BTE ?
    -jak i kiedy zamierzaja to przerobic ? No, zajac komus konto to teraz
    automat chyba potrafi.
    -sprawy mogli brac, pytac nie trzeba ... chyba, ze program to robi
    automatycznie. Zaimportowali dane dluznikow, a potem on pytal, i
    pytal, i ktos na noc zostawil :-)

    >Ciekawe czy samorząd komorniczy się wypowie tej pewnie nie prawnej
    >aczkolwiek moralnej kwestii bo to jest jakby nie kombinować
    >obchodzenie prawa. :-)

    Jakie obchodzenie, wszystko zgodnie z prawem. Wkrotce nie bedzie
    mozna, ale teraz mozna :-)

    Ciekawe co PiS na to - ja tam proponuje zmienic ustawe zmieniajaca i
    przyspieszyc wejscie w zycie :-)

    J.