  • Data: 2013-10-10 09:59:55
    Temat: Re: kolejny krok bąka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail s...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Naprawdę sądzisz że kiedykowlwiek? :)
    > Przecież w każdym banku trąbią o 'pozyskiwaniu nowych klientów', jeszcze
    > nie słyszałam o akcji 'zatrzymywania starych'.

    Nie zalezy mi jakos specjalnei bo zdaje sie sobie sprawe ze starego
    interfejsu nie zatrzymaja jako alternatynwy po tym, jak powiedzieli mi ze
    zauwazonych błędow starym (pojawiły sie po włączeniu nowego) juz nie beda
    naprawiać.

> [...]
    > Na razie darmowe bez żadnych warunków, karta bez pay passa, wszystkie
    > bankomaty w Polsce za free.
    > Serwis - wygląd na pierwszy rzut oka dość toporny i chaotyczny, ale (jak
    > dla mnie) zadziwiająco intuicyjny - jakoś dałam radę bez dzwonienia na
    > 112 ;) Wygodna jest możliwość grupowania odbiorców.
    >
    > Konto miało pełnić fukcję tylko portmonetki, ale przeniosłam się już do
    > niego z większością przelewów.
    > Wady ma, a jakże: serwery dość wolne, onlajnowość zdaje się tylko do
    > 19-tej, dla stałego odbiorcy nie można zadefiniować domyślnej kwoty i

    No to dla mnie odpada.
    Tytuł przelewu - podstawa.
    Wolne serwery - odpada.
    Onlinowośc - tu by pewnie nie było tragedii ale w sumie też dziwne.

    > Logowanie hasłem maskowanym, potwierdzanie SMSem bezpłatnie lub płatnym
    > tokenem.
    > Demo jest, można popatrzeć.

    Papatrze, jak naprawią funkcjonalnosc o której piszesz powyzej.
    :)

    > Do takich podstawowych zastosowań, do jakich zwykłam używac banku, jak
    > dla mnie w tej chwili jest (prawie) idealne.
    >
    > Na przynętę dla nowych dają w tej chwili 4% na lokacie trzymiesięcznej,
    > do 10000 zł.

    Bawią mnie takie oferty.
    Pół procenta wiecej i to jeszcze ograniczone do smiesznej kwoty 10.000.
    Czyli daja jakies 40zl wiecej niz konkurencja w standardowej ofercie!
    hihihihi

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece