  • 21. Data: 2003-04-17 06:33:17
    Temat: Re: kolejka w PKO BP
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Robert pisze:

    > tu
    > No tak ale w ten sposob traci sie klientow... nawet tych potencjalnych
    > Robert
    Grono emerytów i rencistów w Polsce stale się powiększa, przez co
    PKO BP wychodzi na zero jeśli chodzi o ilość klientów. ;->

  • 22. Data: 2003-04-17 06:41:19
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał:

    > Grono emerytów i rencistów w Polsce stale się powiększa, przez co
    > PKO BP wychodzi na zero jeśli chodzi o ilość klientów. ;->

    ROTFL^2

  • 23. Data: 2003-04-21 20:22:40
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Apr 2003 11:59:31 +0200, "Grzegorz Niedzwiecki"
    <g...@n...pl> napisał(a):

    >5-stanowisk)
    >>
    >Z tym się absolutnie nie zgodzę.

    Możesz się nie zgadzać ale to ja zamykałem konto.

    > Jakiś czas temu zamykałem superkonto:
    >1. Wchodzę do banku i jak zwykle pustki (Dąbrowa Białostocka).

    Jak wchodziłem, to też sądziłem, że 4 numery to "pustki".

    >2. Chcę zamknąć konto,
    >- dlaczego,
    >- bo założyłem w ePKO,
    >- oddaję VE, euroczeki (mieli takie dziwne z logiem PKO BP i PeKaO SA
    >jednocześnie), kartę do euroczeków.

    Nic nie wypisywali o tej karcie ?
    Nie szukali nożyczek ?

    Nie żądali pisma wypowiadajacego umowę ?

    >3. Wypłacają to co było na koncie

    To już w kasie (ustna dyspozycja).
    Jedyna sprawnie przeprowadzona operacja.

    >4. Proszę o pismo, że konto jest zamknięte i że nie będziecie przetwarzać
    >danych osobowych,
    >- dlaczego,
    >- tak radzą znajomi,
    >- po 3 minutach dostaję takie pisemko z podpisem kierowniczki

    Nie potrzebuję takiego pisma

    >5. Pytam czy mogę dostać wyciąg operacji z konta,
    >- oczywiście
    >- czekam pół godziny bo tyle czasu drukowało się te kilka lat.

    Mam wyciągi. Szkoda lasu.

    >6. Dziękuję, nic nie dopłacam za wydruki, zapraszają mnie do korzystania z
    >usług PKO BP SA i wychodzę

    >Z tego co tu czytam to tylko PKO BP tak profesjonalnie potrafi załatwić
    >sprawę zamknięcia konta.

    Twierdzenie, że PKO BP zamyka konto w sposób profesjonalny, to
    jeden z lepszych dowcipów jakie ostatnio przeczytałem.

    Zauważ, że nie likwidowałeś zleceń stałych.
    U mnie były dwa takie zlecenia.
    Strach pomyśleć co by było gdyby było ich więcej ;-)
    i gdybym potrzebował, jak Ty, historię z kilku lat.

    W Inteligo (przed przejęciem przez PKO BP) wystarczyło wysłać
    jedno pismo i konto było zamknięte a saldo przelane na wskazany
    rachunek.

    BAH