  • 1. Data: 2003-04-14 09:31:37
    Temat: konto firmowe dla sp. z o.o.
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Witam,

    Szukam najlepszego konta dla spolki z o.o.
    Interesuje mnie dostep przez net, tanie przelewy.
    Moze ktos moglby pomoc?

    Z gory dziekuje i pozdrawiam,
    sporysz

  • 2. Data: 2003-04-14 17:27:03
    Temat: Re: konto firmowe dla sp. z o.o.
    Od: d...@o...pl

    > Szukam najlepszego konta dla spolki z o.o.
    > Interesuje mnie dostep przez net, tanie przelewy.
    > Moze ktos moglby pomoc?

    ING BSK

    Pzdr
    Darek

  • 3. Data: 2003-04-15 15:50:23
    Od: " WGFC" <w...@N...gazeta.pl>

    lelek <l...@g...pl> napisał(a):

    > Szukam najlepszego konta dla spolki z o.o.
    > Interesuje mnie dostep przez net, tanie przelewy.
    > Moze ktos moglby pomoc?

    Ja też szukam dla sp. z o. o.
    Interesuje mnie coś jak konto w mBanku, tj.:
    - prosty dostęp przez Internet (bez "ponadnormatywnego bezpieczeństwa", tj.
    głupich tokenów itp., żaden Home Banking z chorą opłatą "za system")_
    - minimalne (lub wcale ;-0) opłaty za prowadzenie i przelewy (do ZUS mogą być
    wysokie),
    - jedna karta bankowa (np. Visa Elektron),
    - rozsądne oprocentowanie.

    Z tego co się orientowałem, oferta prostych kont dla sp. z o. o. jest bardzo
    uboga. Nie rozumiem, dlaczego nie można założyć mBiznes Konta lub konta w
    Inteligo dla sp. z o. o. :(

    Pozdr,
    WGFC

  • 4. Data: 2003-04-15 16:12:24
    Od: m...@w...pl

    > Z tego co się orientowałem, oferta prostych kont dla sp. z o. o. jest bardzo
    > uboga. Nie rozumiem, dlaczego nie można założyć mBiznes Konta lub konta w
    > Inteligo dla sp. z o. o. :(

    Kilku spółkom z o.o. udało się otworzyć konto firmowe w mBanku, są to jednak
    wyjątki.

  • 5. Data: 2003-04-16 07:23:53
    Od: Piotr Kulinski <p...@a...net.pl>

> [...]
    >- minimalne (lub wcale ;-0) opłaty za prowadzenie i przelewy (do ZUS mogą być

    Glupich tokenow ? Ponadnormatywne bezpieczenstwo ?
    CHore oplaty za wieksze bezpieczenstwo?

> [...]
    >uboga. Nie rozumiem, dlaczego nie można założyć mBiznes Konta lub konta w

    Heh ludzie zakladaja sp zoo i jednoczesnie chca miec oplaty jak za
    konta studenckie. Jesli suma rzedu kilkunastu PLN miesiecznie
    przecietnie jest dla sp za duza to moze lepiej w skarpetce trzymac ?
    :>

    Brzuch mnie rozbolal ze smiechu (bez urazy)

    pzdr.

    Peter
    GG: 566964
    Motto: zawsze mam racje, no chyba ze sie myle.
    sigcreator: core dumped

  • 6. Data: 2003-04-16 08:45:49
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Jesli suma rzedu kilkunastu PLN miesiecznie
    > przecietnie jest dla sp za duza to moze lepiej w skarpetce trzymac ?

    A Ty mógłbyś podać jakieś chwalebne przykłady takich kont? Ja szukam po
    prostu najlepszej oferty....i dobrze by było za kilkanaście, a nie
    kilkadziesiąt złotych za miesiąc

    Pozdrawiam

    Lelek

  • 7. Data: 2003-04-16 09:29:56
    Od: No Name <v...@w...pl>

    On 4/16/2003 10:45 AM, lelek wrote:
    > Jesli suma rzedu kilkunastu PLN miesiecznie

    > A Ty mógłbyś podać jakieś chwalebne przykłady takich kont? Ja szukam po
    > prostu najlepszej oferty....i dobrze by było za kilkanaście, a nie
    > kilkadziesiąt złotych za miesiąc
    .

    Konto dla sp. z o.o. za kilkanaście zł to sajens fikszyn. Chyba, że
    spółka nie wykonuje żadnych operacji.
    Każdy przelew kosztuje, papierowy w szczególności; każda wypłata/wpłata
    gotówki też (nie każdy ma tak dobrze że może wszystko przelewem).

    Z prostym dostępem do przez www ma na pewno BRE i DB24; w DB 24 to 35 zł
    miesięcznie + opłaty. Mała szansa, by w aktywnej spółce opłaty związane
    z kontem były mniejsze niż 100 zł/miesiąc.

    Do założenia spółki wymagany kapitał to 50k zł i od razu ustawia się do
    niego kolejka chętnych, by zapoznać się z ww kwotą w całości - bank,
    KRS, prawnicy, Skarb Państwa (np. opłaty od czynności cywilnoprawnych),
    notariusze, telekomy etc.

    Pzdr: Dogbert

  • 8. Data: 2003-04-16 13:28:23
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Dzieki, wreszcie jakies konkrety.

    Pozdrawiam

    Lelek

  • 9. Data: 2003-04-16 15:23:35
    Od: "WGFC" <w...@N...gazeta.pl>

    m...@w...pl napisał(a):

    > Kilku spółkom z o.o. udało się otworzyć konto firmowe w mBanku,
    > są to jednak wyjątki.

    W jaki sposób im się udało?

    Sp. z o.o. wcale nie musi "generować wielkich kosztów dla banku". Spółka, dla
    której szukam konta ma w miesiącu ok. 15 przelewów wychodzących, 5
    przychodzących. Nie potrzebuje wyciągów papierowych, nie wpłaca na rachunek
    gotówki, nie dokonuje częstych wypłat. Koszty dla banku są żadne, natomiast
    na obecny rachunek w ING BSK spółka wydaje ponad 150 PLN miesięcznie dostając
    za to marną jakość [najbardziej wkurza mnie prędkość wykonywania operacji -
    przelew zlecony zaraz po otwarciu banku w dzień roboczy - Bank Śląski nie
    pracuje w soboty i dni wolne ;-) - dochodzi do kontrachenta następnego dnia
    (nie zależnie w jakim banku kontrachent posiada rachunek, po prostu
    przetrzymują pieniądze, to samo z przelewami przychodzącymi].

    WGFC

  • 10. Data: 2003-04-17 08:33:12
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl>

    To ja jeszcze ostrzege cie przed otwieraniem konta w Raiffeisenie. Nie daj
    wmowic sobie ze to jakies dobre konto. Kazda operacja na rachunku, wplyw i
    wyplyw, kosztuje cie 2,5 zlotego, przelew via multicash 3 zlote, ksiegowanie
    wplywow z data t+1, fatalna obsluga klienta.

    Przemek