  • 51. Data: 2004-02-06 14:47:20
    Temat: Re: kociaki syberyjskie
    Od: "Iwona. Cotton Club*PL" <i...@p...onet.pl>

    > Stasio Podróżnik na L4

    Przemyśl

    > Rżnij się w własnym zakresie, płatnym interesie, I niech bank ci na
    > poduszeczce na to jakiś kredyt zaniesie ...
    >
    > Jak dla mnie EOT i PLONK

    To znów był żart, przyznaję, że w twoim stylu, no,... zniżyłam się do twojego
    poziomu, a mimo to znów nie zrozumiałeś tej nuty dowcipu.... Eh, nie zniżam
    się już. Opuszczam powoli to miejsce mojej udręki, spowodowanej moją
    nieznajomością zasad... Zrobiło mi się już wystarczająco nie fajnie i źle
    tutaj, już dość. Wracam do miłych rzeczy.
    Żegnaj ty i inni, ci mili i ci nie mili...
    Może jeszcze komuś odpowiem, gdy napisze coś poruszającego negatywnie czy
    przeciwnie, ale ogólnie mam już dość...

    Iwona

    PS. Dziwny jesteś...jakiś, nie ocenię cię, bo nie znam cię na tyle, ale jakiś
    taki "bardzo nieuprzejmie bolesny jesteś", delikatnie mówiąc ...

  • 52. Data: 2004-02-06 15:18:33
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    5...@n...onet.pl,
    Iwona. Cotton Club*PL <i...@p...onet.pl>:

    > Eh, nie zniżam się już. Opuszczam powoli to miejsce mojej udręki,

    Nie dałoby się tak szybciej?

    > wystarczająco nie fajnie

    > ci mili i ci nie mili...

    Jesli kwalifikacje z grafiki masz takie same jak z polskiego po studiach
    polonistycznych, to pogratulować ... :(

    --
    Robert

  • 53. Data: 2004-02-06 16:09:11
    Od: "Iwona. Cotton Club*PL" <i...@p...onet.pl>

    Robert
    > User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

    > Jesli kwalifikacje z grafiki masz takie same jak z polskiego po studiach
    > polonistycznych, to pogratulować ... :(

    No i po co to? Wszystko wskazuje na to, że to nie jest forum banki
    lecz "pobrażać kogo się da - szybko i dobitnie". Bez zastanowienia, bez chwili
    refleksji. Człowieku, to nie jest miejsce na to, aby robić korektę tego, co
    się pisze, bo chyba o literówki i drobiazgi w składni ci chodzi... Zajmij się
    bankami a nie wystawianiem ocen z polskiego i grafiki (jakim cudem, to też
    ciekawe). Po co to robisz? Podaj powód inny niż to, aby poobrażać drugiego
    człowieka? Czy tam, gdzie ty studiowałeś (o ile) był taki przedmiot jak etyka.
    Wiesz co to jest imperatyw kategoryczny Kanta? Jeśli nie, to poczytaj sobie,
    może pomoże ci to w życiu i w relacjach z ludżmi. Zawsze jest szansa, aby nie
    być "świnką" do końca życia...

    Kompletne zdziczenie obyczajów...

    Iwona

  • 54. Data: 2004-02-06 17:31:59
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    5...@n...onet.pl,
    Iwona. Cotton Club*PL <i...@p...onet.pl>:
    > Robert

    > lecz "pobrażać kogo się da - szybko i dobitnie". Bez zastanowienia,
    > bez chwili refleksji.

    Przeciwnie, wytrzymałem baaardzo długo zanim się odezwałem.

    > Człowieku, to nie jest miejsce na to, aby robić
    > korektę tego, co się pisze

    O, już wiesz nagle, po co jest ta grupa!

    > bo chyba o literówki i drobiazgi w
    > składni ci chodzi...

    Pudło! Jest z tobą gorzej, niż myślałem.

    > Zajmij się bankami a nie wystawianiem ocen z
    > polskiego

    Dlaczego? Ty zajmij się bankami.

    > i grafiki (jakim cudem, to też ciekawe).

    Per analogiam, w tym wypadku.

    --
    Robert

  • 55. Data: 2004-02-06 18:29:19
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Robert:

    brawo!

    Iwona:
    > Człowieku, to nie jest miejsce na to, aby robić korektę tego, co
    > się pisze, bo chyba o literówki i drobiazgi w składni ci chodzi...

    jak piszesz - i _TU_ nie miejsce, to fakt. wielu z nas sie spieszy, szybko
    odpowiada, popelnia literowki, nie dba o duze litery...
    ale juz na wlasnej stronie www bym to sprawdzil i skorygowal - interpunkcja
    lezy
    za Jarkiem przypomne http://www.iwonatrybus.vip.interia.pl/ :-)

    pozdrawiam zbyszko janke

  • 56. Data: 2004-02-06 21:09:37
    Od: "ygreko" <y...@n...space.pl>

    "Iwona" <l...@p...onet.pl> wrote in message
    [...]
    to na prawdę świadectwo poziomu! Ma pan pecha, bo strona nieaktualna.

    strona nieaktualna?
    myslalem ze w tej branzy nie mozna sobie pozwolic na takie cos jak
    nieaktualna strona...
    strasznie kiepski musi byc z ciebie pracownik...

    pzdr,

  • 57. Data: 2004-02-06 21:17:32
    Od: "ygreko" <y...@n...space.pl>

    "Iwona. Cotton Club*PL" <l...@p...onet.pl> wrote in message
    [....
    > Udowadniać to ja wam nic nie muszę, i nie będę. Jesteście zajęci bankami,
    > niech tak zostanie.

    skoro ma tak zostac, to po kiego nam ogloszenie o kotach?

    pzdr,

  • 58. Data: 2004-02-07 17:28:53
    Od: "Iwona. Cotton Club*PL" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > nieaktualna strona...
    > strasznie kiepski musi byc z ciebie pracownik...

    Nie aktualna, bo aktualna jest inna. Tak, kiepski ze mnie pracownik :), w
    ogóle jestem beznadziejna :), cud, że jeszcze żyję, przy takim poziomie
    beznadziejności :). Jestem najbardziej beznadziejnym człowiekiem, wśród tych,
    którzy tu pisali... :) Tak, taka jest prawda: mam same wady, żadnych zalet,
    jestem kiepska z grafiki i polskiego, nic nie umiem i nic mi w życiu nie
    wychodzi. Tak, to święta prawda. :) Tak głupia jestem, że napisałam tu tego
    posta... Beznadziejna blondynka podrabiana... :)
    Jeszcze raz wszystkich pozdrawiam. Bawcie się dobrze!!!
    Iwona

  • 59. Data: 2004-02-07 17:37:22
    Od: "Iwona. Cotton Club*PL" <i...@p...onet.pl>

    > User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

    > Pudło! Jest z tobą gorzej, niż myślałem.

    Nie jest tak najgorzej :)! Widziałeś jakie błędy ortograficzne zdarzają się na
    stronach poważnych firm? A jakie teksty? Jakby je dzieci z podstawówki pisały.
    Oj, nie wypadam tak najgorzej... Ale oczywiście nikt nie jest idealny, ja też
    nie. Ludzie po studiach robią błędy w pracach ze swojej dziedziny itp... A
    ciekawe ile widziałeś opracowań graficznych z literówkami? Bo ja dużo! Ale
    prawie nigdy nie zdarza się to w moich pracach, a jak się zdarzy to i tak
    wyłapię, choćby na matchprincie i poprawię...

    Pozdrawiam,

    Iwona

  • 60. Data: 2004-02-07 20:14:11
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>