  • 1. Data: 2004-10-14 11:49:31
    Temat: Re: kk w mbanku
    Od: "XxX" <b...@a...email>

    Użytkownik "Urszula Bielawska" <u...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:cklnk3$b4t$1@inews.gazeta.pl...
    > witam!
    > Czy ktoś z was próbował starać się o KK w mBanku nie mając umowy o pracę
    > (studiuję dziennie) ale mając spore wpływy na konto? Czy waszym zdaniem
    > mam szanse na taka kartę w którymkolwiek banku? Zarabiam przez allegro mam
    > spore wpływy miesięczne, około 4000 pln, ale żadnej umowy o pracę. Czy mam
    > szanse na jakiś kredyt (chcę rozwinąc działalność zastanawiam się nad
    > założeniem działalnosć gospodarczej). Dziękuje za każdą pomoc .
    > urszula

    Mozesz sprobowac na podstawie wplywow na rachunek, ale tak czy tak musisz
    podac skad masz te wplywy, wiec obawiam sie ze bedzie ciezko
    dochody z allegro nie sa dla banku stale, bo za miesiac mozesz nie miec juz
    nic....

  • 2. Data: 2004-10-14 11:58:19
    Od: "Marcin" <m...@W...gazeta.pl>

    > Czy ktoś z was próbował starać się o KK w mBanku nie mając umowy o pracę
    > (studiuję dziennie) ale mając spore wpływy na konto?

    Tak, wprawdzie mam umowe o prace, ale bank o tym nie wie (a przynajmniej nie
    ode mnie, moze od multibanku, gdzue mialem kiedys karte kredytowa). Konto mam
    od poczatku mBanku i pare miesiecy temu uzyskalem kredytowa vise bez zadnych
    dodatkowych zaswiadczen - po prostu na podstawie historii rachunku.

  • 3. Data: 2004-10-14 12:32:07
    Od: "Jaco" <n...@C...com>

    Użytkownik "Marcin" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Konto mam od poczatku mBanku i pare miesiecy temu uzyskalem kredytowa
    > vise bez zadnych dodatkowych zaswiadczen - po prostu na podstawie

    No ale jak wypełniałeś wniosek to musiałeś przecież wpisać jakąś formę
    zatrudnienia.
    Ja pracuję na umowę o dzieło i na podstawie wpływów kartę dostałem (jeszcze
    chcieli mnie namówić na kredyt odnawialny) ale musiałem zadeklarować ile
    miesięcznie zarabiam i gdzie pracuję.

    Jaco

  • 4. Data: 2004-10-14 12:34:56
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > No ale jak wypełniałeś wniosek to musiałeś przecież wpisać jakąś formę
    > zatrudnienia.

    potwierdzam - trzeba podać pracodawcę i zarobki, ale dla wersji "w oparciu o
    wpływy" nie trzeba latac z papierkami.

  • 5. Data: 2004-10-14 12:35:36
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik Marcin <m...@W...gazeta.pl> w poscie
    news:cklpkr$lpr$1@inews.gazeta.pl napisal, co nastepuje:

    > uzyskalem kredytowa vise bez zadnych dodatkowych zaswiadczen - po
    > prostu na podstawie historii rachunku.

    No coz, moze nasze banki wreszcie zaczely doceniac ogromny potencjal tkwiacy
    w szarej strefie :)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 6. Data: 2004-10-14 12:39:07
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-14 14:35, SDD wrote:
    [...]

    > No coz, moze nasze banki wreszcie zaczely doceniac ogromny potencjal tkwiacy
    > w szarej strefie :)

    Nie mistrzu. Wreszcie zaczęły doceniać potencjam drzemiący w czymś innym
    niz umowy o pracę.

    KJ

  • 7. Data: 2004-10-14 12:50:21
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > On 2004-10-14 14:35, SDD wrote:
    > [...]
    >
    > Nie mistrzu. Wreszcie zaczęły doceniać potencjam drzemiący w czymś innym
    > niz umowy o pracę.

    Tak samo, jak niektórzy zaczynają doceniać wyjście z szarej strefy :)

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 9. Data: 2004-10-14 13:42:12
    Od: "eng" <e...@p...onet.pl>

    Jesli masz kase to zrob lokate w multibanku min. 1100 zl i wez kredytowke
    pod jej zastaw.

    Pieniadze na lokacie nie traca , bo sa oprocentowene zmiennie, a Ty
    korzystasz sobie z limitu karty kredytowej kiedy chcesz.

    Ja jestem zadowolony z tego rozwiazania. Mam na lokacie rocznej 5500 zl
    oprocentowanej 4,98 ( a moze wiecej bo nie sprawdzalem ostatnio) i karte
    kredytowa VISA Classic z limitem 5000 zl. Nie potrzebujesz poza dowodem
    osobistym zadnych dokumentow, nawet rachunku w multibanku nie musisz
    posiadac.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2004-10-14 13:54:20
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cklrqc$dva$...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:

    > potwierdzam - trzeba podać pracodawcę i zarobki, ale dla wersji "w
    > oparciu o wpływy" nie trzeba latac z papierkami.

    Taaa, tyle ze jak sie nie dodzwonia gdzies, to wniosek odrzuca. Ja podalem 3
    pracodawcow i chyba tak sie stalo w jednym przypadku, bo powod byl "brak
    mozliwosci zweryfikowania informacji".

    --
    Robert