  • 1. Data: 2004-10-14 10:31:57
    Temat: [PYTANIE] Inteligo
    Od: "edwin2" <e...@p...onet.pl>

    Witam!

    Jestem posiadaczem konta Inteligo od ponad 2 miesięcy. Chciałbym
    otrzymać debet, lecz nie mogę wypełnić formularza. Pojawia mi się komunikat:
    "Przepraszamy, z weryfikacji Twoich danych wynika, że nie możesz ubiegać się
    o debet ponieważ: Produkt kredytowy jest przeznaczony dla klientów, którzy
    aktywnie używają konta Inteligo. Zachęcamy Cię do częstszego korzystania z
    naszej oferty."
    Nie rozumiem tego, gdyż cały czas korzystam z konta (jestem sprzedawcą
    na allegro.pl) i dostaję dosyć często przelewy. Chciałbym się dowiedzieć,
    czy oreintujecie się jakie są tego przyczyny, co muszę zrobić, aby otrzymać
    debet?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2004-10-14 10:39:10
    Temat: Re: [PYTANIE] Inteligo
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    edwin2 <e...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > sprzedawcą na allegro.pl) i dostaję dosyć często przelewy. Chciałbym
    > się dowiedzieć, czy oreintujecie się jakie są tego przyczyny, co

    A karty uzywasz? Zaplac nia z raz czy dwa, wyplac kase - powinno zadzialac.
    (no chyba, ze jestes mloda osoba itp - wtedy system moze nie puscic...)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-10-14 10:42:33
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Chciałbym
    > się dowiedzieć, czy oreintujecie się jakie są tego przyczyny, co
    > muszę zrobić, aby otrzymać debet?

    Dokładnie nie wiadomo, ale możesz spróbować popłacic trochę kartą,
    powyciągać kasę z bankomatu. Poza tym możesz i tak debetu nie dostać -
    napisałeś wczesniej że nie pracujesz, a tam zdaje się jest pytanie o zarobki
    w formularzu.

  • 4. Data: 2004-10-14 10:43:05
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 10/14/2004 12:31 PM, Użytkownik edwin2 napisał :
> [...]
    > czy oreintujecie się jakie są tego przyczyny, co muszę zrobić, aby otrzymać

    Ciężko doszukać się na stronach Inteligo precyzyjnego określenia słowa
    "aktywne". Może masz za krótko rachunek, może obroty niewielkie?

    Może to niezbyt pedagogiczne, ale jak masz np. drugie konto to przerzuć
    kilka razy tam i z powrotem jakąś kwotę (np. z 1000 zł) i debet będziesz
    miał przyznany.

  • 5. Data: 2004-10-14 10:51:21
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    hm poczekac, albo wiecej uzywac konta, albo zalatwic sobie stale wplywy
    z pracy na konto.

    --
    GideoN

    Cry 'Havock' and let slip...the dogs of war

  • 6. Data: 2004-10-14 11:04:57
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > A karty uzywasz? Zaplac nia z raz czy dwa, wyplac kase - powinno
    zadzialac.
    > (no chyba, ze jestes mloda osoba itp - wtedy system moze nie puscic...)

    Informuje
    1) przez rok moje konto Inteligo SPALO z kwota 1200zl
    2) po obudzeniu okazalo sie ze
    a) karte kodow szlak trafil
    b) karta platnicza no wyslali ja, a ja jej nie aktywowalem przez 8 miesiecy
    :) i na dodatek gdzies sie zgubila
    3) Sobie wnioskowalem o limit i dostalem bodaj max 600zl.

    Dobre nie :) A BTW wszyscy ktorzy kupili obligacje EDO mieli telefony gdyz
    Inteligo zapomnialo napisac ze EDO
    kupione w inteligo nie bedzie miala zwiazku z IKE, no lepiej pozno niz
    wcale :) tyle ze sobie podzwonili pewnie.
    Ja akurat nie mialem zamiaru kupowac EDO do IKE wiec nie wiem jak sprawa sie
    potoczyla.

  • 7. Data: 2004-10-14 11:05:45
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > powyciągać kasę z bankomatu. Poza tym możesz i tak debetu nie dostać -
    > napisałeś wczesniej że nie pracujesz, a tam zdaje się jest pytanie o

    Na uspionym koncie bez aktywnej karty limit dostalem.
    Podejrzewam ze istotne jest "praca" i "zarobki netto".

  • 8. Data: 2004-10-14 11:06:34
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-14 13:04, ROBBO 2 wrote:
    [...]

    > Dobre nie :) A BTW wszyscy ktorzy kupili obligacje EDO mieli telefony gdyz
    > Inteligo zapomnialo napisac ze EDO
    > kupione w inteligo nie bedzie miala zwiazku z IKE, no lepiej pozno niz

    Nie wszyscy - jak kupiłem 3 EDO i nie dzwonili (fakt, że ja to wiedziałem)

    KJ

  • 9. Data: 2004-10-14 11:25:53
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Nie wszyscy - jak kupiłem 3 EDO i nie dzwonili (fakt, że ja to wiedziałem)

    A ktorego 1 wrzesnia ? To powinni.

  • 10. Data: 2004-10-14 11:31:38
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-14 13:25, ROBBO 2 wrote:

    > gdyz

    > A ktorego 1 wrzesnia ? To powinni.

    A to 1 wrześnie mozna było ? B ja wiem o 1 października. Tak, 1
    października.

    KJ