  • From: "eng" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kk w mbanku
    Date: Thu, 14 Oct 2004 15:42:12 +0200

    Jesli masz kase to zrob lokate w multibanku min. 1100 zl i wez kredytowke
    pod jej zastaw.

    Pieniadze na lokacie nie traca , bo sa oprocentowene zmiennie, a Ty
    korzystasz sobie z limitu karty kredytowej kiedy chcesz.

    Ja jestem zadowolony z tego rozwiazania. Mam na lokacie rocznej 5500 zl
    oprocentowanej 4,98 ( a moze wiecej bo nie sprawdzalem ostatnio) i karte
    kredytowa VISA Classic z limitem 5000 zl. Nie potrzebujesz poza dowodem
    osobistym zadnych dokumentow, nawet rachunku w multibanku nie musisz
    posiadac.

    Pozdrawiam