  • 1. Data: 2007-06-27 14:16:47
    Temat: kk rybka z mBanku, czy wiedzieliscie ze..
    Od: Stachu <s...@p...onet.pl>

    goscie licza sobie za bezgotowkowe operacje walutach innych niz PLN
    lub EUR dodatkowe 2% od calej sumy za przewalutowanie?
    nice, a? :)

    jaki pech ze mam moneybookers w dolarach :(
    czy ktos zna moze jakis inny ePayments serwis godny zaufania
    z tego co ogolnie czuc, to licza sie tylko paypal, moneybookers, a
    potem.. nie wiadomo... jest cos trzeciego, zagranicznego, pewnego,
    gdzie mozna sobie zasilic konto kk ?

    dzieki za ewentualna odp
    pozdro
    stach

  • 2. Data: 2007-06-27 14:31:59
    Temat: Re: kk rybka z mBanku, czy wiedzieliscie ze..
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:b5s483tu4e3309emlikui1mku9uk5htmsk@4ax.com, *Stachu* wrote:
    > goscie licza sobie za bezgotowkowe operacje walutach innych niz PLN
    > lub EUR dodatkowe 2% od calej sumy za przewalutowanie?
    > nice, a? :)

    Wiekszosc bankow to dolicza. Nihil Novi. Na przyszlosc moze przeczytaj TOiP
    swojego banku.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-06-28 00:11:00
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Wed, 27 Jun 2007 16:16:47 +0200, Stachu napisał(a):

    > jaki pech ze mam moneybookers w dolarach

    Kiedyś mi MB odpowiedziało że można zmienic walutę konta, ale oczywiście
    przez automat białkowy a nie przez webinterface.

    Może dalej się da?

    p. m.

  • 4. Data: 2007-06-28 05:20:21
    Od: "Slavekk " <s...@W...gazeta.pl>

    mvoicem <m...@g...com> napisał(a):

    > Kiedyś mi MB odpowiedziało że można zmienic walutę konta, ale oczywiście
    > przez automat białkowy a nie przez webinterface.
    >
    > Może dalej się da?

    Da się nawet przez internet (jest w ich FAQ)
    Tylko że PRZED przeprowadzeniem jakiejkolwiek operacji na rachunku...;-)

    Sławek

  • 5. Data: 2007-06-28 05:22:26
    Od: "Slavekk " <s...@W...gazeta.pl>

    darnok <d...@a...spam.ch> napisał(a):

    > Wiekszosc bankow to dolicza.

    ..wiekszosc banków wydajacych Visa...

    Slawek

  • 6. Data: 2007-06-28 07:11:17
    Od: k...@o...pl

    > ..wiekszosc banków wydajacych Visa...
    znaczy: przy kartach Visa.
    MC, Maestro nie miewaj tego "bonusa" (Czasem jest jakie 0,2% za
    ka da operacj zagraniczn )

  • 7. Data: 2007-06-28 19:04:41
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Thu, 28 Jun 2007 05:20:21 +0000, Slavekk napisał(a):

    > Da się nawet przez internet (jest w ich FAQ) Tylko że PRZED
    > przeprowadzeniem jakiejkolwiek operacji na rachunku...;-)

    Mi odpowiedzieli że da się i po operacjach na rachunku, tyle że będzie to
    musiał robić automat białkowy :). No i to było 2 lata temu, dzisiaj może
    by odpowiedzieli inaczej.

    p. m.