  • 31. Data: 2014-08-25 15:58:25
    Temat: Re: kiedy zabieramy pieniazki z BGZ optima?
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Przez "Nowe Środki" rozumie się wartość środków pieniężnych
    > zgromadzonych na Rachunku Głównym, stanowiących nadwyżkę nad saldem
    > początkowym (wyliczonym na dzień 25 sierpnia 2014 r.), według stanu na
    > koniec każdego dnia w "Okresie Promocji", w kwocie nie większej niż 100
    > 000 zł.

    Czyli? Saldo początkowe na początek czy na koniec 25-tego? Bo ja
    wycofałem akurat 25-tego.

  • 32. Data: 2014-08-25 17:29:03
    Od: Raff <r...@f...it>

    > Przez "Nowe Środki" rozumie się wartość środków pieniężnych
    >
    > Czyli? Saldo początkowe na początek czy na koniec 25-tego? Bo ja wycofałem
    > akurat 25-tego.

    W nowej tabeli oprocentowania
    https://www.bgzoptima.pl/binaries/oprocentowanie_rac
    hunkow.pdf
    jest taki zapis:
    "Saldo Początkowe Rachunku Głównego - wartość środków pieniężnych zgromadzonych
    na Rachunku Głównym w ramach Konta BGŻOptima Klienta, wg stanu na koniec dnia
    poprzedzającego ,,Okres Promocji", przy czym w przypadku Umowy Ramowej zawartej
    po dniu 25 sierpnia 2014 r. Saldo Początkowe Rachunku Głównego przyjmuje wartość
    0,00 zł"

    A zatem, stosując się do zapisu "wg stanu na koniec dnia poprzedzającego Okres
    Promocji", skoro promocja zaczyna się 26.08.2014, to wszystko co ponad saldo na
    koniec 25.08.2014 zaliczy się do promocyjnego oprocentowania (ale nie więcej niż
    100 000 zł).

  • 33. Data: 2014-08-26 08:37:33
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    > Przez "Nowe Środki" rozumie się wartość środków pieniężnych
    >
    > Czyli? Saldo początkowe na początek czy na koniec 25-tego? Bo ja wycofałem
    > akurat 25-tego.

    Zrobilem tak samo - wiec jak ?
    Czynnik bialkowy moze pomóc czy sam nie bedzie wiedzial ?

    Pozdro

  • 34. Data: 2014-08-26 09:22:49
    Od: Raff <r...@f...it>

    > Zrobilem tak samo - wiec jak ?
    > Czynnik bialkowy moze pomóc czy sam nie bedzie wiedzial ?

    Przez ,,nowe środki" rozumie się wartość środków pieniężnych zgromadzonych na
    Rachunku Głównym stanowiących nadwyżkę nad saldem początkowym (tj. saldem wg
    stanu na koniec dnia 25 sierpnia 2014 roku, a w przypadku Umowy Ramowej zawartej
    po tej dacie - 0zł) według stanu na koniec każdego dnia promocji (w okresie od
    26 sierpnia do 25 listopada 2014 r.) w kwocie nie większej niż 100 000 zł.

  • 35. Data: 2014-08-26 10:49:40
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2014-08-22 19:29, Krzychu pisze:

    > Sam sobie odpowiem. Chciałem dziś zabrać kasę, robię przelew a tu info,
    > żeby zadzwonić bo dostane lepsze oprocentowanie.
    > Zadzwoniłem no i zaoferowali mi coś co mnie zadowoliło więc kasę
    > zostawiłem. Dostałem 3,6% na kolejne 2 miesiące.

    Ile było tej kasy? Mi się nie wyświetliło żadne info i nic nie
    zaoferowali. Przelew robiłem na 20 tys.

  • 36. Data: 2014-08-30 23:33:02
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 24 Aug 2014 15:11:07 -0700 (PDT), az.anonim napisał(a):

    > Optima tak kombinuje z warunkami umowy, że regulamin roi się od
    > gwiazdek i przypisów tłumaczących oprocentowanie. Ostatnia rzecz jaką
    > można napisać o optimie to przejrzystość.

    Fakt!

    > Czy dobrze interpretuje regulamin zakładając, że środki na lokacie
    > bezkarnej nie są wliczane do "salda początkowego" podczas wyliczania
    > "nowych środków"?
    >
    > Inaczej mówiąc: wystarczy wyzerować ror żeby wyzerować saldo
    > początkowe, lokat zrywać nie muszę?

    Środki na lokacie bezkarnej są wliczane do "salda początkowego", ale to
    w niczym nie przeszkadza, bo salda początkowego wcale nie musisz
    zerować. "Nowymi środkami" będzie to, co dodatkowo wpłacisz na ROR.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof