  • Data: 2014-08-22 12:29:27
    Temat: Re: kiedy zabieramy pieniazki z BGZ optima?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "S" lt6lhu$js$...@n...news.atman.pl

    > Ostatnio zainteresowałem się tym kontem, ale właśnie wyczytałem, iż wkrótce koniec
    promocji, zatem czekam. Wydaje mi się nieco
    > wątpliwe utrzymanie 3,5%. Obstawiam, że 3% dadzą, może 3,3% max. Niemniej chyba
    jako ROR (bo skoro można wypłacać za darmo
    > dowolnie to mi to bardziej ROR przypomina niż KO) to nadal oprocentowanie
    bezkonkurencyjne.

    [co za ludzie -- chwali, zamiast ganić...]

    Niezupełnie dowolnie -- możesz lać tylko na wskazane z góry
    konto, na dodatek tylko na swoje, bo nie możesz powiązać
    tego konta z kontem osoby o innych parametrach/danych_osobowych.

    W Meritum można mieć kilka kont oszczędnych -- zatem
    lejąc jednorazowo z każdego, można lać kilkakrotnie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'