  • 11. Data: 2002-11-22 12:34:48
    Temat: Re: kiedy przelewy za granice za free ? czy mBank bedzie pierwszy ?
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    > A kiedy internet byl darmowy? Odkad pamietam zawsze za niego
    placilem -
    > najpierw za 020 21 22, pozniej SDI.

    Pojdziesz na uczelnie itp ;) (delfinkiem na SGHu masz 15 minut free ;)

    Chodzilo mi jednak przede wszystkim o zaawansowane uslugi - typu
    poczta, strony itp. Powoli idzie ku normalnosci

  • 12. Data: 2002-11-22 12:37:18
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > z przyjmowaniem tez nie najlepiej - wlasnie tlumacze (a raczej
    usiluje
    > wytlumaczyc) amerykaninowi dlaczego IMO ktory mi wyslal bedzie
    realizowany w

    Hmm wyslij Ty jemu pieniadze :) I zobacz po ilu je dostanie.

    Poza tym to nie do konca wina banku - bo winnych kjest podobnie.

    Poza tym - w USA raczej nei wiedza co to jest przelew na konto - maja
    PayPala zeby placic innym, albo wysylaja czeki w kopercie .

    Zeby bylo smieszniej:

    http://bankier.travelplanet.pl/index.php?dzial=news&
    act=show_news&rid=
    1&ID=1282

  • 13. Data: 2002-11-22 12:38:27
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    ot zart ...

    a powaznie:
    podaj mi choc jeden sensowny, bezpieczny i relatywnie tani sposob wyslania
    5$ do USA i Niemiec
    ja takiego sposobu dla Polakow nie znam - ani jednego, dla zachodniej europy
    tych sposobow jest kilkanascie
    i to dokladnie to co boli ...

    czekam na propozycje
    Monfeo

  • 14. Data: 2002-11-22 12:46:04
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    kiedys tak jak w Stanach internet bedzie w kazdej bibliotece i oczywiscie za
    darmo - wiecej - prawie nikt tam nie bedzie z tego korzystal, bo wszyscy
    beda mieli w domu ... szkoda, ze to bedzie dopero "kiedys"

    fakt (tak przy okazji): znajomy z USA mieszka na "amerykanskim" (tam sie
    inaczej przelicza odleglosci) odludziu - do najblizszego sasiada ma 5 km ...
    podpieli mu internet - bez problemu - jak im sie to kalkuluje ? A moze im
    sie nie kalkuluje tylko dbaja o klienta i o swoje imie ? - nie wiem

    Monfeo

  • 15. Data: 2002-11-22 13:03:29
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    wyslania
    > 5$ do USA i Niemiec
    > ja takiego sposobu dla Polakow nie znam - ani jednego, dla

    A znasz taki sposob, zeby ktos z USA wyslal?
    Przeslanie gotowki przeicez kosztuje tak samo czy to 5 dolarowq czy
    100 czy 10 tysiecy (banki sobie tylko rozna prowizje naliczaja ;)
    I raczej nie ma tutaj znaczenia, ze to "tylko" 5$.

    BTW Niech sie zarejestruje na PayU ;) (tylko ze nie ma po angielsku)

  • 16. Data: 2002-11-22 13:15:11
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > z przyjmowaniem tez nie najlepiej - wlasnie tlumacze (a raczej usiluje
    > wytlumaczyc) amerykaninowi dlaczego IMO ktory mi wyslal bedzie realizowany
    > Pekao 8 tygodni (inny moj post) - dla niego to kosmos

    Kosmos?
    A wyslij mu czek z Pekao BP i niech mu w USA zrealizuja, co?
    :-)

    Michal.

  • 17. Data: 2002-11-22 13:20:44
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Kosmos?
    > A wyslij mu czek z Pekao BP i niech mu w USA zrealizuja, co?
    > :-)

    hmmm - a jak moze wyslac z takiego banku, ktorego nie ma ??? :)

  • 18. Data: 2002-11-22 13:21:34
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    w obie stony beznadziejnie jak pisalem ...
    zadanie:
    z USA do Niemiec - bez problemu
    z Niemiec do USA - bez problemu
    z USA do Polski - duuuze problemy
    z Polski do USA - jeszcze wieksze

    pytanie brzmi: w ktorym z 3 krajow jest problem ?
    wystarczy 60 iq i sprawa jasna :) eh

    Monfeo

  • 19. Data: 2002-11-22 13:25:51
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > pytanie brzmi: w ktorym z 3 krajow jest problem ?
    > wystarczy 60 iq i sprawa jasna :) eh

    Ale tam dziala PayPal i inne pewnie systemy platnosci.
    U nas nie dziala - stad ten problem (poza tym PayPal nie jest
    darmowy).
    Zauwaz, ze dopiero co znowelizowano prawo dewizowe, a ty ocekujesz
    niewiadomo czego....

  • 20. Data: 2002-11-22 13:28:41
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    w PayU nawet formularz rejestracji dla uzytkownikow zagranicznych jest po
    polsku :)
    https://www.payu.pl/register_int.php

    to juz preferuje WebPay - przynajmniej znaja troche angielski, no i nie
    trzeba sie podobno rejestrowac by wyslac kase - ale nie ma oczywiscie nic za
    darmo - prowizja jest prawie 6-cio procentowa od kazdej transakcji

    Monfeo