  • 1. Data: 2002-11-22 11:31:03
    Temat: Re: kiedy przelewy za granice za free ? czy mBank bedzie pierwszy ?
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

    "Micha3 'Amra' Macierzy?ski" wrote:

    > przelicza
    >
    > Nie badz smieszny. To, ze zaplacisz 2,40 zl jadac z jednego na drugi
    > koniec Warszawy, nie znaczy, ze wydasz tyle w taksowce....
    > Poza tym za kazdy przelew mBank placi. ty nie ponosisz kosztow, mBank
    > tak.
    > Poza tym czasy darmowego internetu sie koncza.

    A kiedy internet byl darmowy? Odkad pamietam zawsze za niego placilem -
    najpierw za 020 21 22, pozniej SDI.

  • 2. Data: 2002-11-22 11:53:49
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    witam

    znow w klimatach przelewow zagranicznych ...
    kupilem ostatnio pierdole na ebay-u, koszt 10 dolcow
    poniewaz Polacy nie moga uzywac PayPala a Multibank pobiera TYLKO 20 zl za
    przelew zagraniczny zdecydowalem sie na wyslanie pieniedzy w kopercie (z
    ciemnym wkladem w srodku by nie widac zawartosci)
    Dolce kompletnie nie byly wyczuwalne przez koperte, a i patrzenie pod
    zarowke itp. nie zdradzalo zawartosci.
    List z Polski do Niemiec - idzie juz bite 4 tygodnie... marneszanseee ze
    dojdzie :(

    tak wiec jestem 10 dolcow + wysylka w plecy
    ale jak bez uczucia krzywdy przelac komus 40 zl, placac za transakcje 20 zl
    ???

    teraz poczucie krzywdy jeszcze wieksze, ale... :((((

    JAK REALIZOWAC MIEDZYNARODOWE MIKROPLATNOSCI w kraju bankowych wyzyskiwaczy
    i pocztowych zlodziei ?

    mBank do roboty !!!

    Monfeo

  • 3. Data: 2002-11-22 12:01:25
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > JAK REALIZOWAC MIEDZYNARODOWE MIKROPLATNOSCI w kraju bankowych
    wyzyskiwaczy
    > i pocztowych zlodziei ?
    >
    > mBank do roboty !!!

    Chyba snisz, ze ktos bedzie doplacal ;)
    Przeciez oplate bierze takze bank do ktorego wysylasz kase i 10czy 20
    zl to wcale nie jest duzo.
    Coz - Polska oto wlasnie :)

  • 4. Data: 2002-11-22 12:02:09
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Monfeo" <m...@g...pl> wrote in news:arl5sc$mvd$1@news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > List z Polski do Niemiec - idzie juz bite 4 tygodnie... marneszanseee
    > ze dojdzie :(

    Wypada tylko pogratulowac.

    > JAK REALIZOWAC MIEDZYNARODOWE MIKROPLATNOSCI w kraju bankowych
    > wyzyskiwaczy i pocztowych zlodziei ?

    Do USA np. przez bidpay.com, do Niemiec to nie wiem.

    > mBank do roboty !!!

    Z pewnoscia pojawia sie jakies nowe rozwiazania, ale na pewno nie "przelewy za
    granice
    za free" - to niedorzeczne.

    Wojtek

  • 5. Data: 2002-11-22 12:13:24
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Z pewnoscia pojawia sie jakies nowe rozwiazania, ale na pewno nie
    > "przelewy za granice za free" - to niedorzeczne.

    Czy az tak niedorzeczne, to bym nie byl pewien :-) Ostatecznie kilka lat
    temu standardowa oplata za przelew to 0,5 % kwoty, a okazalo sie, ze mozna
    inaczej
    :-)

    M.

  • 6. Data: 2002-11-22 12:21:25
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    10 zl to faktycznie nie duzo ale jak przesylasz z 1000 zl nie mniej,
    jak masz zaplacic 50% kwoty przesylanej jako oplata za realizacje przelewu
    to jest BARDZO DROGO (nie do zaakceptowania)

    jesli to sie kalkuluje to proponuje pojsc na calego i wyslac 1$ do USA przez
    WesternUnion money transfer
    zaplacisz przy tym bagatela 15 $ ... to tanio bo za 15 minut ktos po drugiej
    stronie Atlantyku bedzie mogl tego jednego dolara odebrac - powiem wiecej

  • 7. Data: 2002-11-22 12:22:51
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    wtopa na maksa - to fakt - ale byla totalna desperacja :(((
    wiecej tego bledu nie popelnie, a moj post jest po to by poznac sposoby jak
    robic to lepiej i nie za drogo

  • 8. Data: 2002-11-22 12:25:30
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

  • 9. Data: 2002-11-22 12:32:21
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    osobiscie mysle ze calkiem realne, w niektorych krajach mozliwe wiec moze i
    w Polsce ?
    kluczowe jednak KIEDY ?

    z przyjmowaniem tez nie najlepiej - wlasnie tlumacze (a raczej usiluje
    wytlumaczyc) amerykaninowi dlaczego IMO ktory mi wyslal bedzie realizowany w
    Pekao 8 tygodni (inny moj post) - dla niego to kosmos
    bank z 100 letnia tradycja, a funkcjonalnosc taka jakby dopiero raczkowali
    :(((

  • 10. Data: 2002-11-22 12:34:31
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl> wrote in

    /ciach.../

    > A kiedy internet byl darmowy? Odkad pamietam zawsze za niego placilem -
    > najpierw za 020 21 22, pozniej SDI.

    Chyba chodzi o oplaty za 'content', dostep powoli, ale tanieje.

    W.