  • Data: 2019-10-03 06:38:37
    Temat: Re: kasowanie urządzeń zaufanych - mbank
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 2 października 2019 23:59:55 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Kris, u mnie sie na takie rozwiazania mowi: leczenie syfa pudrem...

    Ale to nie mbank wymyślił ze każde logowanie trzeba smsem potwierdzić, toć to jakaś
    unijna dyrektywa. Mbank dla ułatwienia pozwala dodać 10 urządzeń jako zaufane i wtedy
    logujesz się z nich bez smsa
    A koleś sam sobie problemy generuje
    Przecież może normalnie z przeglądarki bez trybu prywatnego korzystać, dodać ten
    sprzęt do zaufanych i tyle.
    Jest użytkownikiem raczej niestandardowym(20 razy dziennie na konto zaglądać), okna
    prywatne, itp. Niestandardowy użytkownik to i rozwiązania które bank standardowo
    udostępnia a im nie pasują bym syfem nie nazwał.
    Ot funkcjonalność dla ogółu a jakieś promile potrzebują coś inaczej.
    10 urządzeń ponoć możesz do zaufanych dodać- używasz do bankowości więcej jak 10
    urządzeń?