  • 1. Data: 2003-10-01 10:33:45
    Temat: kasa zarobiona w usa do polski
    Od: "filipiak" <b...@o...pl>

    cześć,
    niedługo jade sobie do stanów na 3 miesiące popracować,
    oczywiście nielegalnie, 8 dolarów/godz.
    nie chcę chować zarobionych pieniędzy do skarpety ani
    wracać z nimi w portfelu.
    poradzcie jaki mam bank sobie wybrać (chyba lepiej amerykański)
    abym mógł sobie tam odkładać tygodniówki (tani !!!)
    a potem wyciągnąć kasę w polsce.
    chyba że istnieją łatwiejsze rozwiązania
    chcę jak najmniej wydać (albo lepiej nic) na wszelkie opłaty

    pozdro,
    powiem wam pózniej co mają innego w swoich mcdonaldsach ;))))))

  • 2. Data: 2003-10-01 11:22:07
    Temat: Re: kasa zarobiona w usa do polski
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik filipiak napisał:

    > niedługo jade sobie do stanów na 3 miesiące popracować,
    > oczywiście nielegalnie, 8 dolarów/godz.

    Heh, uwazaj wielki brat czuwa i czyta grupy dyskusyjne.

    > nie chcę chować zarobionych pieniędzy do skarpety ani
    > wracać z nimi w portfelu.

    Moze i dobrze.

> [...]
    > a potem wyciągnąć kasę w polsce.
    > chyba że istnieją łatwiejsze rozwiązania
    > chcę jak najmniej wydać (albo lepiej nic) na wszelkie opłaty

    Najtaniej by bylo (ale za to dlugo by trwalo bo miesiac przynajmniej)
    gdybys przywiozl sobie czek i go w Polsce zrealizowal. Moze jakis bank
    lub inna instytucja/osoba "skonsoliduje" Ci wszystkie czeki w jeden.
    Mozesz zawsze wyslac sobie kase za posrednictwem Western Union (tam
    madac, przyjechac do Polski i odebrac). Sprawni i szybcy sa, ale zdaje
    sie dosyc drodzy.

    > pozdro,
    > powiem wam pózniej co mają innego w swoich mcdonaldsach ;))))))

    Jasne!!!!! Koniecznie rob zdjecia, zbieraj wywiady z pracownikami, wez
    cenniki i, na milosc boska, nie zapomnij o probkach!!!!!!!!!!!!!!!!

    Bartol

  • 3. Data: 2003-10-01 13:46:27
    Od: "Snoopy" <...@a...pl>

    Wez zobacz w multibanku www.multibank.pl

    Grzesiek *** http://fiatclub.kreator.pl ***
    GG: 458449 *** www.snoopy.com ***

  • 4. Data: 2003-10-01 15:28:48
    Od: "Andrzej Rabiczko" <s...@g...pl>

    > abym mógł sobie tam odkładać tygodniówki (tani !!!)
    > a potem wyciągnąć kasę w polsce.
    > chyba że istnieją łatwiejsze rozwiązania

    kolega wrocil jakies 2 tyg. temu. Przywiozl czeki podrozne.

    franc

  • 5. Data: 2003-10-01 17:05:44
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <s...@a...sobie.do.woli.invalid>

    filipiak wrote:
> [...]
    > oczywiście nielegalnie, 8 dolarów/godz.
    > nie chcę chować zarobionych pieniędzy do skarpety ani

    Az tak wielkiej kasy nie zarobisz, wiec po prostu wez zrealizuj przed
    wyjazdem i przywiez w kieszeni (mimo iz piszesz, ze nie chcesz w ten
    sposob).
    Najtanszy i najprostszy sposob.

    Pzdr
    Hubert
    hubertg * poczta,onet,pl

  • 6. Data: 2003-10-01 20:14:09
    Od: stachu <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 01 Oct 2003 13:22:07 +0200, Bartol Partol <b...@p...co>
    wrote:

    >======heh :) podobam i sie Twoja szczerosc.. racja, jedz i najlepiej nie wracaj do
    tego gow.. kraju.... a btw.. co takiego bedziesz robil za te 8 $ - ukladal siding
    jak 40% polakow? :)

    stach

  • 7. Data: 2003-10-01 20:41:08
    Od: "Lukeem" <l...@o...pl>

    witam

    kolega hubert ma racje az tak duzej kasy w trzy miesiace nie zarobisz, nie
    bede ci mowil jak masz zrobic ale powiem ci jak ja zrobilem, a mianowicie
    trzymalem kase w banku ktory otworzylem gdy bylem w sklepie, gdy wyjezdzalem
    zrealizowalem ostatni czek, wyplacilem kase i zamknelem konto. pieniadze
    zawinalem w folie, schowalem do gaci i przywiozlem do polski.

    pzdr
    lukeem

  • 8. Data: 2003-10-02 09:14:23
    Od: "SławekM" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "filipiak" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poradzcie jaki mam bank sobie wybrać (chyba lepiej amerykański)
    > abym mógł sobie tam odkładać tygodniówki (tani !!!)

    Nie sądzę, żeby ci coś zostało na odłożenie.

    pzdr.
    SławekM

  • 9. Data: 2003-10-02 09:35:26
    Od: "Lewarek" <W...@h...com>

    "SławekM" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "filipiak" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie sądzę, żeby ci coś zostało na odłożenie.

    $8/h to jest glodowa stawka. Nawet jesli to jest cash do reki. Starczy ledwo
    na oplacenie mieszkania, wyzywienie, dojazdy i moze zostanie na bardzo
    drobne zakupy. Z tych 3 miesiecy zrobi sie wiec....10 lat, bo ciagle nie
    bedzie z czym wracac.

  • 10. Data: 2003-10-02 14:02:31
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Lewarek" <W...@h...com> wrote in message

> [...]
    > na oplacenie mieszkania, wyzywienie, dojazdy i moze zostanie na bardzo
    > drobne zakupy. Z tych 3 miesiecy zrobi sie wiec....10 lat, bo ciagle nie

    A ludzie za te 8 dolarów żyją i jakoś nie mają perspektyw na więcej.
    8 $ * 10 godzin * 20 dni = 1600$
    Na mieszkanie z kumplami i wyżywienie wystarczy 800$
    Reszta idzie w skarpete i chyba o to chodzi. trzy miesiące można tak przeżyć
    a jak się przywiezie 12000 polskich złotych to jest to czasami majątek,
    którego w Polsce przez kilka lat się nie odłoży.
    I dlatego ludzie jeszcze do Ameryki jeżdżą.