  • 1. Data: 2003-10-01 08:22:03
    Temat: Blokowanie dostepu do banku
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    W zwiazku z postem dotyczacym VW Banku, gdzie poruszana jest kwestia, ze
    zalogowac sie mozna podajac NUMER RACHUNKU (czesciowy) i haslo. Czy w takim
    razie ktos dla kawalow moze mi zablokowac kanal dostepu wpisujac kilka razy
    nieprawidlowe haslo?
    A jak to sie ma do skrzynek pocztowych? Przeciez jak ktos zna moj adres
    internetowy, to zna moj login i moze mi dla zartow zablokowac dostep do maila.

  • 2. Data: 2003-10-01 08:54:44
    Temat: Re: Blokowanie dostepu do banku
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    ble2rb$rp2$...@i...gazeta.pl,
    Piotr Miecznikowski <p...@N...gazeta.pl>:
> [...]
    > Czy w takim razie ktos dla kawalow moze mi zablokowac kanal dostepu
    > wpisujac kilka razy nieprawidlowe haslo?

    Teoretycznie tak, jesli zna Twoj numer rach. A czy w praktyce blokuja? Jakos
    nikt na tej grupie jeszcze nie zglaszal.

    > A jak to sie ma do skrzynek pocztowych? Przeciez jak ktos zna moj
    > adres internetowy, to zna moj login i moze mi dla zartow zablokowac
    > dostep do maila.

    Za bardzo uogolniasz :)

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-10-01 09:29:13
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    On 2003-10-01 10:22, Piotr Miecznikowski wrote:
> [...]
    > internetowy, to zna moj login i moze mi dla zartow zablokowac dostep do maila.

    Oczywiście. Tylko, że zwykle konsekwencje zablokowanego konta bankowego,
    są nieporównanie większe niż mailowego.
    KJ

    --
    JID: kjonca (małpa) chrome (kropka) pl