  • 11. Data: 2004-06-03 22:47:01
    Temat: Odp: karty przedp??acone ING - czym si?? ró??ni???
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Miernik <m...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:20040602234116.1F9C.e.NOFFLE%m...@c...p
    l.local...
    > > 9 nie 39
    >
    > Ale 30 PLN to minimalny wkład.
    Oj, ale wpłacasz 30 i od razu wypłacesz z bankomatu. Te 30 potrzebujesz na
    dosłownie 10 minut i to jak jest kolejka do bankomatu.

    > Czy trzeba okazać dowód osobisty?
    Tak. Jestes włąścicielem karty co daje m.in. prawo do zobaczenia historii,
    zastrzeżenia karty, wypłaty pieniędzy z konta karty BEZ karty ( za opłatą).

    > To w takim razie po co specjalna karta "Podarunkowa" ?
    A bo ja wiem? Tez sie zastanawiałem - ale poza różnymi ograniczeniami w
    korzystaniu niczym sie nie różnią. Może np. jakieś przepisy w zakładach
    pracy zabraniają dawania gotówki ( lub karty baknomatowej) a można dac
    podarunkową bo np. nia tylko w sklepach można? Albo tylko w kraju?
    Dla normalnego człowieka PODRÓZNIK jest najlepszy.

    > Podarunkowa krajowa
    > Podróżnika
    > Domowa Kasa
    > Na Zakupy tylko do bankomatów
    >
    > Parametry "Podróżnika" "Domowa Kasa" wyglądają identycznie, więc czym
    > się różnią?
    Tez bym chciał wiedzieć.... Ale w oddziale ING nie potrafili wytłumaczyć...

    > A bank nie będzie się burzył i podejrzewał jakiegoś szwindla jak
    > zamówię 24 kartę?
    Tak samo nie jak w barze jak kupisz 24 piwa:) Bar jest od sprzedawania piwa
    a bank od sprzedawania kart. Co prawda po 5 piwach jestes "pod wpływem" a
    po 24 kartach nadal masz te same parametry - ale tym bardizej burzyc si e
    nie powinien. Inne pytanie, czy w oddziale będa miec 24 karty... Być może
    bedizesz musiał
    kilka razy podejśc....

    > Karty ING miały kiedyś termin wygaśnięcia blokady chyba 14 dni, nie
    > wiem jak jest teraz, czy coś się zmieniło. Jak oni to rozwiązują ten
    Hmmm... a nie jest to realizowane on-line ? Ale w wypadku przedpłaconej to
    raczej problem banku i sprzedawcy....

  • 12. Data: 2004-06-03 23:37:05
    Temat: Re: Odp: karty przedp??acone ING - czym si?? ró??ni???
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik k...@i...pl napisał:

    > A bo ja wiem? Tez sie zastanawiałem - ale poza różnymi ograniczeniami w
    > korzystaniu niczym sie nie różnią.

    Jak to niczym???????

    Innej niż podarukową nie przerejestrujesz w ING na inną osobę. Po
    prostu, jest to karta przypisana do pierwszego właściciela i już.
    Podarukową obdarowany przerejestrowuje na siebie w oddziale. Innej po
    prostu nie może.

    To, że nie ma na niej nazwiska nic nie oznacza w omawianej kwestii.

    > Może np. jakieś przepisy w zakładach
    > pracy zabraniają dawania gotówki ( lub karty baknomatowej) a można dac
    > podarunkową bo np. nia tylko w sklepach można?

    Coś Ty wymyślił? Podarukowa zawsze działała i działa nadal w bankomatach.

    > Albo tylko w kraju?
    > Dla normalnego człowieka PODRÓZNIK jest najlepszy.

    Albo domowa kasa - to to samo.
    No, chyba, że chcesz komuś podarować - wtedy podarukowa. Osoba
    obdarowana inną kartą niż podarunkowa nie może jej przerejestrować, a co
    za tym idzie - jest łamana umowa - a także osoba ta nie załatwi NICZEGO
    związanego z tą kartą - reklamacji, zastrzeżenia, sprawdzenia historii,
    wypłaty gotówki w kasie lub czegokolwiek innego...

    > Tez bym chciał wiedzieć.... Ale w oddziale ING nie potrafili wytłumaczyć...

    To proste. Grafiką.

    > Hmmm... a nie jest to realizowane on-line ?

    Księgowanie transakcji wykonanych kartą on-line ? Żartujesz ?

  • 13. Data: 2004-06-03 23:39:08
    Temat: Re: Odp: karty przedpłacone ING - czym się różnią?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik Krystek napisał:

    > płacenia nimi. Jak można zapłacić w sklepie kartą, na której nie ma
    > nazwiska posiadacza ani jego podpisu, w przypadku gdy terminal nie
    > będzie honorował PIN-u a domagał się podpisu na SLIP-ie.

    Podpis winien być. Podpis ostatecznego posiadacza - w przypadku
    podarukowych.

  • 14. Data: 2004-06-03 23:46:35
    Temat: Re: karty przedp??acone ING - czym si?? ró??ni???
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...info.wytnijto> wrote:

> [...]
    > prostu, jest to karta przypisana do pierwszego właściciela i już.
    > Podarukową obdarowany przerejestrowuje na siebie w oddziale. Innej po

    A dlaczego zrobili podarunkową tylko krajową?
    Dlaczego nie ma podarunkowej międzynarodowej?
    Jaka logika za tym stoi?

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 15. Data: 2004-06-04 07:27:42
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    k...@i...pl wrote:
    > Tak. Jestes włąścicielem karty co daje m.in. prawo do zobaczenia
    > historii, zastrzeżenia karty, wypłaty pieniędzy z konta karty BEZ
    > karty ( za opłatą).

    mam konto "taryfa 0" a taka przedplacona karta podlaczana jest podobno do
    takiego wlasnie konta - czy moge zadysponować żeby własnie do mojego konta była
    podpieta i widziec ją w inernecie

    Tak pytam z ciekawości bo to mi sie raczej nie oplaca skoro z kazdego przelewu
    na tą kartę bank mi potrąci 5 zł
    *** blad ***

  • 16. Data: 2004-06-04 07:39:47
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik blad napisał:

    > mam konto "taryfa 0" a taka przedplacona karta podlaczana jest podobno do
    > takiego wlasnie konta - czy moge zadysponować żeby własnie do mojego konta była
    > podpieta

    Obstawiam, że nie.

    > i widziec ją w inernecie

    Będziesz ją widzieć w necie i przez halośląski.

    > Tak pytam z ciekawości bo to mi sie raczej nie oplaca skoro z kazdego przelewu
    > na tą kartę bank mi potrąci 5 zł

    Skąd coś takiego wydedukowałeś ?

  • 17. Data: 2004-06-04 07:40:24
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik Miernik napisał:

    > A dlaczego zrobili podarunkową tylko krajową?
    > Dlaczego nie ma podarunkowej międzynarodowej?
    > Jaka logika za tym stoi?

    Nie mam zielonego pojęcia. :-)

    Przypuszczam, że ING też nie ma. :-)))

  • 18. Data: 2004-06-04 07:41:34
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > takiego wlasnie konta - czy moge zadysponować żeby własnie do mojego konta

    Widzieć ją będziesz, ale nie będzie podpięta do "starego" konta.

    > Tak pytam z ciekawości bo to mi sie raczej nie oplaca skoro z kazdego
    przelewu
    > na tą kartę bank mi potrąci 5 zł

    Nieprawdą jest jakoby ;-) 5 PLN pobierane jest od WPŁAT gotówkowych
    (pierwsza jest darmo). Przelewy są za free (o ile masz je za free w banku z
    którego przelewasz ;-)))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 19. Data: 2004-06-04 07:41:35
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    blad wrote:

    > mam konto "taryfa 0" a taka przedplacona karta podlaczana jest podobno do
    > takiego wlasnie konta - czy moge zadysponować żeby własnie do mojego konta była
    > podpieta i widziec ją w inernecie

    Nie. dostajesz nowy numer konta (musisz przy odbieraniu karty od razu
    powiedzieć, ze chcesz widoczności w INGBankOnLine) na który możesz wpłacać.

    > Tak pytam z ciekawości bo to mi sie raczej nie oplaca skoro z kazdego przelewu
    > na tą kartę bank mi potrąci 5 zł
    Hmm. Coś się zmieniło ? 5 PLN było od wpłaty gotówkowej. Przelew na r-k
    karty był bezprowizyjny.
    KJ

  • 20. Data: 2004-06-04 08:14:24
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Nie. dostajesz nowy numer konta (musisz przy odbieraniu karty od razu
    > powiedzieć, ze chcesz widoczności w INGBankOnLine) na który możesz
    > wpłacać.

    a to oznacza nowy login, haslo, klucz ??? ciekawe dlaczego nie mozna pod
    istniejacy rachunek podlaczyc - juz mi sie przestala podobac :-)

    Pytalem w ING o nową KK MC wydawana bez rachunku czy ja mozna widziec w swoim
    ingonline - NIE MOZNA

    > 5 PLN było od wpłaty gotówkowej. Przelew na r-k karty był bezprowizyjny.

    moj blad - czytajac TOiP zrozumialem ze kazde zasilenie jest platne a przecież
    napisali jak byk "zasilenie wpłątą gotówki"
    *** blad ***