  • Data: 2003-05-07 17:43:12
    Temat: Re: karty kredytowe
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 7 May 2003 18:37:01 +0200, "Piotr Solarz" <p...@...pl>
    wrote:

    >DVD HDD
    >Cóż to prawdziwy powód posiadania KK?
    Dla mnie tak :), choc druga zaleta KK sa bezproblemowe zakupy w
    internecie, nawet w momencie nie posiadania gotowki na koncie,
    zwiazane z moim hobby :).

    >Przecież wystarczy tylko odłożyć częśc tej kasy którą zpałacisz teraz.
    ???

    >Akurat te rzeczy za dwa miesiące będą znacznie tańsze.
    Z takim podejsciem najlepiej kupic za rok, albo za dwa, wtedy beda 3
    razy tansze. Jak wole sobie cos kupic jak mam ochote a wiem ze kase na
    to bede mial za miesiac.

    pzdr,
    Dentarg

    --