  • Data: 2008-11-07 22:03:54
    Temat: Re: karta z wbudowaną klawiaturą ;-)
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 07 Nov 2008 22:54:42 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > nie zrozumiałeś za bardzo mnie, chodzi o koszt * ilość

    Myślę, że zrozumiał. W każdym bankomacie jest komputer. Jeśli czytnik
    papilariów może być w tanim laptoku za 2,2 tys. zł, to w bankomacie
    teoretycznie też.

    Ja myślę, że problem byłby:
    - z bazą takich odcisków (możliwych pinów jest raptem 10000, odcisk to
    jednak większy problem -- wysłać, przesłać, zeskanować),
    - z nerwami ludzi ("który to był palec, cholerka"),
    - z brudnymi paluchami, deszczem, śniegiem wreszcie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl