  • Data: 2008-11-09 22:50:41
    Temat: Re: karta z wbudowaną klawiaturą ;-)
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> writes:

    > widzisz, gdyby wystarczylo miec zaprzyjazniony terminal do robienia fraudow,
    > to juz danow nie byloby kart. nie znajdziesz juz chyba na tyle glupiego
    > sprzedawcy, zeby sie w to bawil, ingerencja w terminal jest do wykrycia od
    > razu, pomijając fakt ze nie wstawisz sobie czegos do message'u
    > autoryzacyjnego przy kluczowaniu wiadomosci (tak jak w emv DDA)

    Stary, widzialem pare razy rozny sprzet od srodka, a nawet zdazylo mi
    sie to robic z lutownica w reku (np. taka do lutowania scalakow SMD) -
    chociaz to akurat w ramach zyczliwego wsparcia, nie pracy zawodowej.
    Pozwol wiec ze pozostane przy swoim zdaniu.

    > jw, zaden dowod

    Nie wiem czy samo to wystarczy do uniewinnienia. Moze wystarczy, kto
    wie - zwlaszcza gdyby to bylo powszechne. Ale nie chcialbym sprawdzac
    osobiscie, wiesz - stres, dlugotrwale aresztowanie itd, nic milego.
    --
    Krzysztof Halasa