    From: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta przedplacona INGBŚ
    Date: Mon, 22 Apr 2002 07:53:37 +0200

    Użytkownik "ML" <n...@p...com> napisał w wiadomości
    news:a9us9s$b1e$1@news.tpi.pl...

    > "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > A co sadzicie Panowie o takim zastosowaniu tej karty:
    > Wysyłam 3 pracowników do innego (niż siedziba mojej firmy) miasta
    > w Polsce na kilka dni żeby wykonali pewną pracę.
    > Będą mieszkać w hotelu (może nie będzie akceptował kart - bo zwykle
    > jest to tani hotel - ale czasem akceptuje), będą tankować po drodze
    paliwo.
    > I co? Daję im na tę podróż 2-3 tys. zł gotówką, którą stopniowo wydają.
    > Ale mogą zgubić jej część (zdarzyło się !!) albo zostać okradzeni - jak im
    > wtedy dosłać?

> [...]

    Nadaje sie, ale widzimy tez wady:
    1. Jesli bez podpisu to z wyzej opisanego hotelu czy tankowania benzyny
    nici...;-)) Chyba bedziesz musial zaufac kilku pracownikom (brygadzista ?) i
    niech podpisza. A moze podpis drukowanymi literami z nazwa firmy zamiast
    nazwiska? Wtedy latwo "podrobic"...;-))
    2. Jesli jada na kilka dni to zgubienie portfela z forsa jest tak samo
    prawdopodobne jak zgubienie portfela z karta. Chcesz codziennie sie
    dowiadywac ile im trzeba i doplacac?

    --
    Pozdrowienia
    ---