  • 1. Data: 2003-07-04 18:42:34
    Temat: karta lot/pekao SA i wystawienie opinii przez mBank (skandal!!!)
    Od: "Witek K." <w...@n...spam.sgh.waw.pl>

    mam taka nietypowa sprawe.
    jakis czas temu wystapilem do Pekao z wnioskiem o karte visa LOT/PEKAO (mam
    u nich konto od oooo-hhhooo i jeszcze dluzej).
    ok, nie ma problemu. wypelnilem kilka stron A4 podania, podalem im moje
    drugie konto w mBanku. i czekam.
    niedawno zadzwonili do mnie i powiedzieli ze karte mam dostac juz lada
    moment.
    a wczoraj sprawdzam sobie ostatnie operacje w mBanku, a tu jakas podejrzana
    operacja na -15 zl (wyplyw).
    rozmawiam z mLinka co to, a ona, ze "wystawienie opinii przez mBank o
    kliencie" (czyli mnie) na prosbe klienta.
    ja na to, ze nic takiego nie zamawialem i to jakas pomylka. mLinka na to ze
    sprawdza i oddzwonia.
    tego samego dnia wracam do domu a w skrzynce znajduje... pismo z mBanku z
    opinia dla Pekao SA (data otworzenia konta, stan konta, itp, itd).
    no mysle sobie NO NIE!
    Pekao zamowilo sobie na MOJ koszt i BEZ mojego przyzwolenia opinie z mBanku
    o moim koncie/o mnie/!!!

    no i zwracam sie do Was, co sadzicie o tym wszystkim?!

    pozdrawiam
    witek

    --
    usun "no.spam." z mojego adresu

  • 2. Data: 2003-07-05 06:39:03
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Witek K. wrote:
> [...]
    > no mysle sobie NO NIE!
    > Pekao zamowilo sobie na MOJ koszt i BEZ mojego przyzwolenia opinie z mBanku

    Ja bym poczekał na rozpatrzenie reklamacji przez mBank. Może byc
    ciekawie. Chyba, że na tym wniosku o kartę w Pekao była malutkimi
    literkami zgoda na to, że mogą sobie w Twoim imieniu zamówić - to wtedy
    mogiła.

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2003-07-05 11:16:56
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

  • 4. Data: 2003-07-05 12:18:46
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    Fajnie:))

    Ja tam uwazam, ze LOT chyba ma niezbyt dobrze w glowie firmujac karte Pekao.
    Produkt slabiutki pod wzgledem ubezpieczenia i drogi jak CZORT!

    Pablo

  • 5. Data: 2003-07-06 11:10:27
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Pablo wrote:
    > Ja tam uwazam, ze LOT chyba ma niezbyt dobrze w glowie firmujac
    karte
    > Pekao. Produkt slabiutki pod wzgledem ubezpieczenia i drogi jak
    CZORT!

    Ale duza baza klientow.
    Komu innemu zaproponujesz?
    Wsrod wielu osob statystycznie wiecej losi sie znajdzie..

  • 6. Data: 2003-07-06 13:31:09
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > Ale duza baza klientow.

    Duza, ale czy dobra? Ilu posiadaczy eurokonta uczestniczy w programie
    lojalnosciowym LOT?

    > Komu innemu zaproponujesz?

    BZ WBK? PBK BPH? Citek? Po prostu bank z lepsza ofert uslug dodatkowych do
    kart. Mysle przede wszystkim o ubezpieczeniu. Choc prawde mowiac na jesieni
    to nie bedzie juz problemem. Ale karta i tak pozostanie b.droga.

    > Wsrod wielu osob statystycznie wiecej losi sie znajdzie..
    Los losiowi nierowny. Lepiej strzelic losia medalowca niz cherlaka ;)

    Pablo

  • 7. Data: 2003-07-06 22:18:24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Pablo wrote:
    > Duza, ale czy dobra? Ilu posiadaczy eurokonta uczestniczy w
    programie
    > lojalnosciowym LOT?

    cos mi sie zdaje, ze statystycznie wiecej niz w BZWBK czy BPH PBK. ;)
    Tutaj licza sie wzgledy historyczne raczej. Poza tym dla tych ludzi,
    ktorym warto sprzedac takie karty - koszty sie nie licza.
    Poaptrz na Citi - oprocentowanie na kartach najwyzsze, a mimo to ma
    najwiekszy udzial w rynku, czyli...

> [...]
    > dodatkowych do kart. Mysle przede wszystkim o ubezpieczeniu. Choc
    > prawde mowiac na jesieni to nie bedzie juz problemem. Ale karta i

    Jak cie stac na czeste latanie to i karta zaden problem.
    Ty mysl tymi kategoriami, a nie swoimi ;)
    Dla mnie tez bylby kosmos. Tylko, ze ja 8 razy w zyciu samolotem
    lecialem ;)

    > Los losiowi nierowny. Lepiej strzelic losia medalowca niz cherlaka
    ;)

    No wlasnie. Ty przemawiasz w imieniu tych cherlakow. A oni wola
    polowac na medalistow. Malo ich, ale wiekszy zysk

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 8. Data: 2003-07-07 07:04:09
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

> [...]
    > sprawdza i oddzwonia. tego samego dnia wracam do domu a w
    > skrzynce znajduje... pismo z mBanku z opinia dla Pekao SA

    Skad wiesz ze dla Pekao, z tresci wynikalo ?

> [...]
    > przyzwolenia opinie z mBanku o moim koncie/o mnie/!!!
    >
    > no i zwracam sie do Was, co sadzicie o tym wszystkim?!

    Stawiam, ze ktos w mBanku się pomylil i zamiast wyslac do Pekao
    odppowiedz wyslal Tobie trakujac jako opinie na zyczenie.
    Za miedzybankowe zapytanie nie pobiera się nigdy prowizji z konta
    klienta.

    BTW, spotkalem się z taka ciekawostka ze PKO BP za odpowiedz na takie
    miedzybankowe zapytanie zadal prowizji. Tylko, ze zadal jej od banku
    pytajacego :O.

    Wojtek Frabinski

  • 9. Data: 2003-07-07 07:37:00
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > Poaptrz na Citi - oprocentowanie na kartach najwyzsze, a mimo to ma
    > najwiekszy udzial w rynku, czyli...

    Bo Citek ma dosc dobry produkt. Drogi, ale dobry.

    > Jak cie stac na czeste latanie to i karta zaden problem.
    > Ty mysl tymi kategoriami, a nie swoimi ;)
    Mysle swoimi. Czeste latanie to raczej w firmach sie zdarza.

    > No wlasnie. Ty przemawiasz w imieniu tych cherlakow. A oni wola
    > polowac na medalistow. Malo ich, ale wiekszy zysk

    :)) To glos ludu! ;)) Zreszta co w tym zlego, ze w imieniu cherlakow? Moze
    lepiej sprzedac wiecej za mniej? Karty lojalnosciowe LOT maja ludzie o
    bardzo roznej kondycji finansowej. Wystarczy trzy raz sie przeleciec lotem
    rejsowym, zeby przystapic do programu lojalnosciowego. A poza tym trzeba
    liczyc sily na zamiary. Nie wiem czy Pekao jest w stanie polowac na
    medalistow. Nie wiem czy ostatnio jest w stanie polowac na cokolwiek.

    Ja bym powiedzial tak - nie stac mnie na kiepskie produkty. I dlatego na
    takich warunkach jak obecnie ta karta lezy poza moimi zainteresowaniami.

    Pablo

  • 10. Data: 2003-07-07 08:58:05
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Pablo <p...@w...pl> napisał(a):
    > Ja tam uwazam, ze LOT chyba ma niezbyt dobrze w glowie firmujac karte Pekao.
    > Produkt slabiutki pod wzgledem ubezpieczenia i drogi jak CZORT!

    Drogi ?? Za karte podstawowa+dodatkowa place rocznie 140zl a w zwiazku z
    promocyjnym wydawaniem w tym roku place 95zl. W mbanku za taka sama opcje
    musialbym zaplacic 116zl. Gdzie to "drogo jak czort" ?

    D.