  • 11. Data: 2014-04-06 01:41:34
    Temat: Re: karta kredytowa opłata rachunków
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" lhpv2q$f8n$...@s...man.poznan.pl

    > jeżeli płacę ok. 2000 zł/m-c to policz jaki zysk wychodzi przy 3% rocznie po kilku
    latach, nieco więcej niż jedno piwo...

    3% Tobie daje bank, ale koszt tego pieniądza jest wyższy.
    Jeśli ktoś normalnie żyje, czyli zaciąga kredyty, oszczędza
    znacznie więcej.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2014-04-06 01:48:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" lhpui2$fg5$...@s...man.poznan.pl

    > TY wydajesz swoją kasę, a ja kasę banku. Mam 54 dni GP i w tym czasie dostaję
    odsetki od pieniędzy, które
    > już wydałem nic za to nie płacąc bankowi.

    Jest nieco inaczej. Na karcie masz limit, którego korzystasz bez
    liczenia tego, ile masz przelać z jakiegoś oszczędnego na rozrzutne
    a kartę spłacasz raz w miesiącu. Z Optimy możesz lać wielokrotnie,
    ale z wielu innych oszczędnych tak nie możesz. Gdyby nie KK Citi,
    być może trzeba by było trzymać na rozrzutnym znacznie więcej, niż
    potrzeba na zapłacenie rachunków.

    Jak z zakupami w sklepie -- gotówki musisz mieć sporo bez względu
    na to, czy akurat dziś coś kupisz, czy nie. :)

    IMO płacenie rachunków za pomocą KK Citi jest wygodne,
    ale czy warto kogokolwiek do tego przekonywać?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2014-04-07 22:34:27
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2014-04-05 20:44, MarcinF pisze:

    Dziękuję wszystkim za wypowiedzi, ale nadal ciekawi mnie czy
    oferta Citi jest jedyna na rynku ?

  • 14. Data: 2014-04-07 23:04:45
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dziękuję wszystkim za wypowiedzi, ale nadal ciekawi mnie czy
    > oferta Citi jest jedyna na rynku ?

    prawdopodobnie tak, w innych bankach przelewy są płatne więc się nie opłaca

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2014-04-07 23:52:05
    Od: mietek <b...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 7 kwietnia 2014 22:34:27 UTC+2 użytkownik MarcinF napisał:
    > W dniu 2014-04-05 20:44, MarcinF pisze:
    >

    > Dziękuję wszystkim za wypowiedzi, ale nadal ciekawi mnie czy
    >
    > oferta Citi jest jedyna na rynku ?

    jest, na dodatek ciągle daje 2 stówki i darmowe utrzymanie. Ostatnio pojawiła się też
    opcja na zgarnięcie dodatkowych 50 zł - sporo ludzi pisało w komentarzach choć nie do
    końca wiadomo za co.. http://livesmarter.pl/citi-handlowy-karta-kredytowa-
    premia-200-zl/