    From: "Krab" <_...@k...pl__>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta kredytowa a bezpieczenstwo
    Date: Thu, 9 Dec 2004 21:21:23 +0100

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cpa0pp$i6i$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Z mojego punktu widzenia wygląda to tak - płacę sobie w necie
    > kartą Inteligo. Ponieważ transakcje wykonuję stosunkowo rzadko to
    > środki przelewam bezpośrednio przed płatnością, a przez pozostały
    > czas stan konta jest bliski zera więc nie mam się o co martwić i mam
    > święty spokój bo nikt mi nie gwizdnie więcej niz te kilka zł.

    i tak rodza sie mity i .. głupoty
    najwyrazniej kolega czytuje to forum w ramach jednorazowej w roku przerwy na
    kawe, bo inaczej wiedzialby, ze w takich niespodziewanych razach na takim
    entelygo - powstaje debet i to czasem zwany debetem niedozwolonym, to samo
    tyczy sie kart wirtualnych, w takim mabanku np - potrafia obciazyc ekonto
    (tymze niedozwolonym debetem oczywizda)

    zadana sztuka pieprzyc bez sensu, jesli nie zna sie szczegolow, boje sie
    wiec nie mam, zasilam tylko tyle co wiem itp brednie, oczywiscie, ze jak
    sie ktos lęka - to leży w łozu śmierci zaraz po urodzeniu i juz z niego nie
    wychodzi - jego sprawa, ale zeby propagowac te brednie ?
    a sprawa uzytkownika kk jest sprawdzic wyciag otrzymany na pismie - oraz
    prawo do reklamacji platnosci - jesli jej nie zrealizowal (poza tym, ze sa
    zlodziejskie odpowiedzi z bankow - to istnieja jeszcze sady - w cos trza
    wierzyc), akuratnie zadna roznica w tym wzgledzie miedzy wzmiankowana kk a
    debetową entelygo
    ps
    tak - styl odpowiedzi jak zwykle u mnie jest tendencyjnie prowokacyjny