eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikarta kredytowa WBK - jakie wrażenia po użytkowaniu ?? - a może warto inną kredytową ? › Re: karta kredytowa WBK - jakie wrażenia po użytkowaniu ?? - a może warto inną kredytową ?
  • Data: 2002-01-14 09:29:14
    Temat: Re: karta kredytowa WBK - jakie wrażenia po użytkowaniu ?? - a może warto inną kredytową ?
    Od: "Artur O." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karol Markiewicz" <k...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    news:3C3D923D.1BACB7CA@arto.com.pl...
    Wojciech Nawara napisał(a):
    > przekazanie danych osobowych innym podmiotom - Partnerom współpracującym z
    > PTK Centertel w ramach programu Idea Profit wyłącznie dla celów związanych
    > realizacją Programu.
    >
    > Czyli partnerom nie dla celów marketingowych.

    Ja jednak bardzo cenie sobie spokój i całkowicie zgadam się z
    blad'em, a taka formułka mnie wcale nie przekonuje.
    Bo to co jest celem związanym z realizacją programu to wie tylko PTK
    i to też nie napewno.

    Jest na przyklad przekazanie Twojego adresu by mogli Ci przyslac to co
    kupujesz za punkty Profit.
    To że PTK Centertel jest bardzo skrupulatny i o tym informuje nie jest wada
    a zaleta....

    AO

    KM