  • 1. Data: 2008-06-30 20:12:10
    Temat: karta debetowa/bankomatowa Eurobanku
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    Zamierzam otworzyć konto w Eurobanku i trkatowac je jako skarbonke -
    wiadomo duże oprocentowanie 6,06%...
    Ale mam pytanie: czym oprócz nadrukowanego imienia i nazwiska różni
    sie karta spersonalizowana od niespersonalizowanej?

    Jak autoryzowane są transkacje tymi kartami w sklepach pin/podpis?

  • 2. Data: 2008-07-01 06:17:29
    Temat: Re: karta debetowa/bankomatowa Eurobanku
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

[...]

    niczym, ja wlasnie zrezygnowalem z karty - nie byla mi juz potrzebna, nową
    wydadzą mi w placówce od ręki

    autoryzacja PINem, bo to płaska debetówka

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-07-01 06:25:14
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Lip, 08:17, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > niczym, ja wlasnie zrezygnowalem z karty - nie byla mi juz potrzebna, nową
    > wydadzą mi w placówce od ręki

    Wystarczylo zastrzec telefonicznie czy zastrzegales w placowce z
    informacja, ze nie chcesz doslania nowej?

  • 4. Data: 2008-07-01 06:43:52
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Wystarczylo zastrzec telefonicznie czy zastrzegales w placowce z
    informacja, ze nie chcesz doslania nowej?

    zastrzeglem tel. i zaznaczylem, ze teraz nie chce nowej - wystarczylo,
    jeszcze musze sprawdzic czy mi przypadkiem automatycznie oplaty nie pobrali

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-07-01 07:53:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Lip, 08:43, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:
> [...]
    > jeszcze musze sprawdzic czy mi przypadkiem automatycznie oplaty nie pobrali

    Ciekawe, ile razy mozna ponawiac zastrzeganie i wznawianie - np,
    wznowienie na dwa miesiace wakacji, w zwiazku z wyjazdami?

    Na Nordei trzymam bardzo niziutki limit transakcyjny i na wyjazdy
    przydalaby sie druga karta bankomatowa, rowniez z niskim limitem,
    jesli trzeba by bylo wybrac troche wiecej pieniedzy jednorazowo -
    raczej wole wiecej kart z niskimi limitami niz zwiekszac okresowo
    limit, i to wlasnie w czasie i miejscach zwiekszonego ryzyka
    skopiowania karty.

  • 6. Data: 2008-07-01 09:17:13
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    > autoryzacja PINem, bo to płaska debetówka

    To nie jest jest reguła. Moja płaska visa mbankowa autoryzowana jest
    podpisem.
    Ale dzieki za info nt. Eurobanku
    pzdr

  • 7. Data: 2008-07-01 09:18:55
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ciekawe, ile razy mozna ponawiac zastrzeganie i wznawianie - np,
    > wznowienie na dwa miesiace wakacji, w zwiazku z wyjazdami?

    nie sadze, aby bank przewidzial, ze ktos bedzie co 2 m-ce zastrzegal, a
    nastepnie wyrabial nowa karte ;-)

    dlatego nie powinno byc z tym problemu

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    ciekawe kiedy nalicza odsetki na rachunku za czerwiec?

  • 8. Data: 2008-07-01 09:20:55
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > autoryzacja PINem, bo to płaska debetówka

    To nie jest jest reguła. Moja płaska visa mbankowa autoryzowana jest
> [...]

    wiem, ze tak nie jest zawsze, ale zazwyczaj...

    plaska debetowka z mbanku podpisem?
    zawsze?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2008-07-01 09:37:29
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    > plaska debetowka z mbanku podpisem?
    > zawsze?
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Nie zawsze,
    nowe płaskie debetówki z czipem autoryzowane sa pinem (chyba - nie mam
    takiej)

  • 10. Data: 2008-07-01 10:24:37
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Nie zawsze,
    nowe płaskie debetówki z czipem autoryzowane sa pinem (chyba - nie mam
    takiej)

    jezeli karta (jakakolwiek) ma chip to prawie zawsze autoryzowana jest
    PINem - mam kilka takich kredytowek i podpisuje tylko na stacjach Jet i w
    MM, w innych miejscach PIN

    ale plaskie debetowki (bez chipa) zazwyczaj byly autoryzowane pinem dlatego
    zaskoczylo mnie to co napisales...ale widac sa wyjatki od regul ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS