  • 1. Data: 2002-11-06 20:38:43
    Temat: Wyplata w bankomacie BPH karta mBank
    Od: "MaG [WRC]" <q...@o...pl>

    Witam! mam pytanie: czy wyplacajac karta visa z mBanku w bankomacie banku
    BPH pobrana zostanie prowizja ? i w jakiej wysokosci? dziekuje za odpowiedz,
    pozdrawiam serdecznie
    M.

  • 2. Data: 2002-11-06 20:44:48
    Temat: Re: Wyplata w bankomacie BPH karta mBank
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Witam! mam pytanie: czy wyplacajac karta visa z mBanku w bankomacie banku
    > BPH pobrana zostanie prowizja ? i w jakiej wysokosci? dziekuje za
    odpowiedz,
    > pozdrawiam serdecznie

    bedzie pobrana - w wysokosci -> informacja na stronie mBanku - tak jak
    wuyplata z obcego bankomatu

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html

    Prowizja od pozostałych wypłat gotówki na terenie Polski 2,5% + 2,50 zł

  • 3. Data: 2002-11-06 20:57:43
    Od: "MaG [WRC]" <q...@o...pl>

    ok, wielkie dzieki!!!

  • 4. Data: 2002-11-06 22:02:46
    Od: "ksawek" <k...@w...pl>

    Z tego, co wiem, mBank nie pobiera prowizji tylko w przypadku wybierania
    pieniedzy z bankomatow Euronetu. W innym przypadku prowizja wynosi, chyba,
    2,5% + 2,5 zl.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2002-11-07 07:24:56
    Temat: karta PKO BP w obcych bankomatach (było Re: Wyplata w bankomacie BPH karta mBank )
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "MaG [WRC]" <q...@o...pl> wrote in message
    > Witam! mam pytanie: czy wyplacajac karta visa z mBanku w bankomacie banku
    > BPH pobrana zostanie prowizja ? i w jakiej wysokosci? dziekuje za
    odpowiedz,

    przy okazji
    okazuje się, że chyba najkorzystniejsza przy małych sumach wypłacanych z
    obcych bankomatów jest VE PKOBP
    kosztuje to 2% nie mniej niż 4 zł
    nawet inteligo ze swoimi 4,5 zł ma wyżej (dla małych wypłat do 200 zł)

    być może są tańsze karty (fortis ?) , ale po zsumowaniu opłat za korzystanie
    z ROR i karty chyba wypada na korzyść PKO

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 6. Data: 2002-11-07 08:26:32
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał
    w wiadomości news:aqd4ek$e0l$1@news2.tpi.pl...

    > przy okazji
    > okazuje się, że chyba najkorzystniejsza przy małych sumach wypłacanych z
    > obcych bankomatów jest VE PKOBP
    > kosztuje to 2% nie mniej niż 4 zł

    2,5% min. 4,00zl

    > nawet inteligo ze swoimi 4,5 zł ma wyżej (dla małych wypłat do 200 zł)
    >
    > być może są tańsze karty (fortis ?) , ale po zsumowaniu opłat za
    korzystanie
    > z ROR i karty chyba wypada na korzyść PKO

    Ehmm, wszystko zalezy od "profilu uzytkowania"
    Wyplata VE Millennium w obcym bankomacie kosztuje 3,50zl niezaleznie od
    kwoty, takze za granica (IMHO jedna z najtanszych, zwlaszcza biorac pod
    uwage kursy walut)
    Prowadzenie konta za darmo jesli saldo >500zl.
    Ale czy w sumie to tani bank?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2002-11-07 08:41:59
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał w
    wiadomości news:aqd4ek$e0l$1@news2.tpi.pl...
    > kosztuje to 2% nie mniej niż 4 zł

    W ING BSK konto za > 20 zł miesięcznie ma wszystkie krajowe bankomaty darmo.
    Po piątym wyciagnięciu 50 zł z obcego bankomatu już się opłaca ????

  • 8. Data: 2002-11-07 11:00:31
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "berdycz" <p...@b...pl> wrote in message
    > W ING BSK konto za > 20 zł miesięcznie ma wszystkie krajowe bankomaty
    darmo.
    > Po piątym wyciagnięciu 50 zł z obcego bankomatu już się opłaca ????

    nie wiem jak inni, ale mając w portfelu kartę mBanku i PKO (inni mogą mieć
    obecnie tylko Inteligo) sytuacja, że muszę wypłacić pieniądze z obcego
    bankomatu zdarza się raz , ewentualnie dwa razy w miesiącu

    więc zdecydowanie ING się nie opłaca

    --
    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski