  • 1. Data: 2004-05-11 18:10:57
    Temat: karta Aura
    Od: "waldek" <k...@p...onet.pl>

    czy ktos ma jakies doswiadczenie z braniem kredytu gotowkowego z firmy
    Cetelem na karte Aura. Dzwonilem do nich do biura aby wykonali mi symulacje
    splat kredytu, ale pani odpowiedziala ze tego nie robia - czy to oznacza ze
    klienci w ciemno biora od nich kredyt?
    waldek

  • 2. Data: 2004-05-11 18:57:38
    Temat: Re: karta Aura
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik waldek napisał:

> [...]
    > splat kredytu, ale pani odpowiedziala ze tego nie robia - czy to oznacza ze

    Jak chcesz przeprowadzic symulacje na kredycie odnawialnym ?
    Zwlaszcza na karcie aura ?

    Tez przyjde do sklepu i powiem : Poprosze symulacje VC ... a co bede
    kupowal ? A nie interesuj sie pani ... nie twoja sprawa ;)

    Chopie ... tak sie nie da ;)

    Pozdrowka

  • 3. Data: 2004-05-11 21:13:58
    Od: "Rafal" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c7r7lm$7ad$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    >
    > Tez przyjde do sklepu i powiem : Poprosze symulacje VC ... a co bede
    > kupowal ? A nie interesuj sie pani ... nie twoja sprawa ;)

    Zawsze się da... mówisz że kupujesz cuśza 1000zł i rozkładasz to np na 12
    rat (łątwo siewtedy liczy) - niech Ci podadzą wysokość raty. Poza tym -
    chyba na stronie www.karta-aura.pl masz jakiśkalkulator

  • 4. Data: 2004-05-12 08:18:05
    Od: qubacz <q...@g...pl>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > Chopie ... tak sie nie da ;)

    Da sie da, bo Waldkowi chodzi o kredyt gotowkowy udzielany posiadaczowi
    karty Aura a nie o ratalna splate zakupow poczynionych ta karta.

    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392

  • 5. Data: 2004-05-12 10:21:21
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik waldek napisał:

    > czy ktos ma jakies doswiadczenie z braniem kredytu gotowkowego z firmy
    > Cetelem na karte Aura.

    Jak rzuciłem okiem na temat, to przeczytałem 'karta Amra'. I aż się
    zastanawiałem kto kartę specjalnie dla Amry zaczął wydawać. :-)))))

  • 6. Data: 2004-05-12 14:30:59
    Od: "waldek" <k...@p...onet.pl>

    Troche dopowiem
    chcialem otrzymac symulacje na konkretna sume pieniedzy i na konkretna ilosc
    miesiecy czyli przykladowo biore 4 tys na 1 rok - i o taka symulacje sie
    pytalem i na to moje pytanie mila pani odpowiedziala ze symulacji nie robia

    - t

  • 7. Data: 2004-05-16 19:29:34
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info> wrote:

    > Jak rzuciłem okiem na temat, to przeczytałem 'karta Amra'. I aż się
    > zastanawiałem kto kartę specjalnie dla Amry zaczął wydawać. :-)))))

    Biorąc pod uwagę historię grupy, kartę Amra powinien wydawać Fortis.
    Byłaby to srebrna VC do e-pakietu :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 8. Data: 2004-05-17 14:30:23
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński wrote:

    > Biorąc pod uwagę historię grupy, kartę Amra powinien wydawać Fortis.
    > Byłaby to srebrna VC do e-pakietu :)

    popieram, też bym sobie taką "srebrną amrę" wyrobił :-))
    *** blad ***