  • 1. Data: 2004-05-11 17:57:48
    Temat: mBank - dziwne procedury
    Od: T...@s...co.uk

    Witam,
    Mam od kilku lat mbiznesKonto i zwykle ekonto. Rzecz w tym, ze prowadze
    dzialalnosc gospodarcza. Co jakis czas mbank kusi nowymi ofertami:
    kredyty, karty kredytowe (o tym, jak przez 4 miesiace 'zalatwialem'
    karte kredytowa zbieram sie, zeby napisac, ale boje sie, ze za
    malkontenta mni uznacie), kredyty, debety etc.
    Rzecz w tym, ze te ich PROCEDURY sa tak zniechecajace...
    Ot taki drobiazg: zeby cokolwiek zechcieli rozpatrzyc wymagane sa
    dokumenty firmy (w moim przypadku NIP, REGON, wpis do ewidencji). OK.
    Tylko, jak ja moglbym miec u nich rachunek nie przedstawiajac tych
    dokumentow? Zreszta nie dalej, jak kilka miesiecy temu przekazywalem
    odpisy tych dokumentow w zwiazku z wnioskiem o karte kredytowa. Pani z
    mLinii tlumaczyla, ze to dlatego, ze moze cos sie zmienilo.
    Ja na to, ze NIC sie nie zmienilo. Nie wystarczyloby jakies
    oswiadczenie? Jesli mialbym jakies nieuczciwe zamiary, to ma ono taka
    sama wartosc, jak ten komplet dokumentow. Przeciez dokumenty leza sobie
    u mnie w domu i w przypadku zmian nikt i tak mi ich nie zabiera...
    Wiec dla mnie te procedury sa delikatnie mowiac, dziwaczne i tylko
    powoduja, ze po raz kolejny watpie w zdolnosc logicznego myslenia osob,
    ktore je opracowywuja.
    Poprzedni taki przypadek, to prosba ze strony mBanku o to, zebym
    wydrukowal sobie i przyslal im wyciagi z mBiznes konta, na podstawie
    ktorych miano przynac mi karte kredytowa - ale o tym innym razem.
    TA

  • 2. Data: 2004-05-11 18:13:04
    Temat: Re: mBank - dziwne procedury
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 11 May 2004 19:57:48 +0200, w
    <T...@n...onet.
    pl>,
    T...@s...co.uk napisał(-a):

    > Witam,
    > Mam od kilku lat mbiznesKonto i zwykle ekonto. Rzecz w tym, ze prowadze
    [...]

    Nie znasz się, mBank rzondzi i wcale nie jest tandetny ;).

  • 3. Data: 2004-05-12 09:49:05
    Od: "Jakub \"Cubituss\" Kowalski" <c...@a...net>

    >Nie znasz się, mBank rzondzi i wcale nie jest tandetny ;).

    Kolego, na to są odpowiedni lekarze.

    C.

  • 4. Data: 2004-05-12 13:19:38
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 12 May 2004 11:49:05 +0200, w <c7srui$3eq$1@news.atman.pl>, "Jakub
    \"Cubituss\" Kowalski" <c...@a...net> napisał(-a):

    > Kolego, na to są odpowiedni lekarze.

    To przejdź się do nich zamiast płakać z powodu mBanku na grupie...

  • 5. Data: 2004-05-13 11:36:10
    Od: "Jakub \"Cubituss\" Kowalski" <c...@a...net>

    >To przejdź się do nich zamiast płakać z powodu mBanku na grupie...

    Nie, dzięki, ja na alergię nie choruję.

    C.

  • 6. Data: 2004-05-13 13:32:59
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 13 May 2004 13:36:10 +0200, w <c7vmja$13su$1@news.atman.pl>, "Jakub

    > Nie, dzięki, ja na alergię nie choruję.

    Ja mam alergię na tandetę, ale ponoć to zdrowe, no i Kasa nie refunduje.

  • 7. Data: 2004-05-13 14:13:41
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Ja mam alergię na tandetę, ale ponoć to zdrowe, no i Kasa nie refunduje.

    To po co sie tak męczysz mając tam konto (lokata antybelkowa nie ma tu nic
    do rzeczy) ? Masochista? Poza tym jakoś nie podałeś do tej pory osobistych
    problemów z tym bankiem, za to gdy pojawia się wątek o mbanku na Twoje
    "komentarze" zawsze można liczyć. Zdrowe to to nie jest.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2004-05-13 16:26:09
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 13 May 2004 16:13:41 +0200, w <c7vvob$gao$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > To po co sie tak męczysz mając tam konto (lokata antybelkowa nie ma tu nic
    > do rzeczy) ? Masochista?

    Czy to ja tu płakałem 3 dni temu rzewnymi łzami?
    Nawet ktoś słabo widzący zobaczy, że NIE.

    A btw. mBank potrafi już tak drukować potwierdzenia, że jego logo już mieści
    się już w całości na papierze, czy jeszcze do tego nie doszli? :))

    > Poza tym jakoś nie podałeś do tej pory osobistych
    > problemów z tym bankiem, za to gdy pojawia się wątek o mbanku na Twoje
    > "komentarze" zawsze można liczyć. Zdrowe to to nie jest.

    Patrz wyżej.

  • 9. Data: 2004-05-13 18:50:16
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Patrz wyżej.

    Zupełnie nieprzekonujący jesteś biorąc pod uwagę powody jakie podajesz.
    Tłumaczyć to można tylko chorobą. Racjonalnego uzasadnienia nadal nie ma.

  • 10. Data: 2004-05-13 20:18:03
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 13 May 2004 20:50:16 +0200, w <c80fus$plm$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Zupełnie nieprzekonujący jesteś biorąc pod uwagę powody jakie podajesz.
    > Tłumaczyć to można tylko chorobą. Racjonalnego uzasadnienia nadal nie ma.

    No cóż, w takim razie musisz się leczyć.