    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta
    Date: Sat, 22 Dec 2012 06:43:37 -0600

    cef wrote:

    > Witek, nie udawaj Greka.
    pytam, zebysmy nie rozmawiali o dwoch roznych rzeczach

    > Który bank gwarantuje Ci, że na czas trwania reklamacji z KK masz
    > 100% pewność, że nie spłacasz tej kwoty spornej.

    Przynajmniej wszystkie, ktorych karty kredytowe posiadam.
    Mam wielkimi duzymi literami napisane, ze kwota sporna nie podlega spłacie.
    Wisi sobie na karcie, ale kwota do spłaty jest pomniejszona o kwotą sporną.
    Przerabiane kilka razy w praktyce.

    > Innymi słowy, że bank uznaje rachunek karty
    > kwotą sporną automatycznie przy reklamacji.

    Nie uznaje. Po prostu nie musisz jej spłacać do czasu rozstrzygnięcia
    sprawy,

    > Bujasz się tak samo jak przy debetówce,
    > tyle tylko, że masz te dni bezodsetkowe.

    no wlasnie nie.

    dopoki sprawa nie jest rozstrzygnieta przy karcie kredytowej masz po
    prostu "bardziej" wykorzystany limit. Jak ci cos jeszcze zostalo, to
    dalej sie tą kartą posługujesz. Jak nic ci nie zostało bierzesz nastepną
    kartę.

    Przy karcie debetowej w las poszła twoja kasa, ktorej nie zobaczysz do
    czasu zakonczenia sprawy. No chyba, ze masz jej tak dużo, ze ci nie jest
    potrzebna i ci to nie przeszkadza, ze masz jej trochę mniej.

    to wtedy faktycznie jest bez roznicy.