  • Data: 2017-07-17 22:20:25
    Temat: Re: kantor aliora
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.06.2017 o 11:22, Dawid Rutkowski pisze:
    > inne waluty bezpłatne mają tylko opcje SWIFT BEN i SHA (należy wybrać SHA), opcja
    OUR płatna stałym ryczałtem (nieco ponad 100zł) niezależnie od sumy (ale tylko w tej
    opcji masz gwarancję, że kwota przelewu dojdzie w całości).

    No właśnie - niby bezpłatnie, ale nie ma gwarancji. A jak to jest w
    praktyce?
    Szukam wygodnej a taniej możliwości opłacania, tfu na psa urok, kredytu
    frankowego. Jeśli bym miał pewność, że co kupię to przeleję za darmo do
    banku z kredytem, to to by było najlepsze. Najwygodniej by mi było dwa
    przelewy miesięcznie. Internetowy kantor kasuje mnie za to 2 x 10 zł.
    Tak, wiem, żaden piniądz.

    --
    Alf/red/