  • 1. Data: 2008-09-25 14:26:55
    Temat: kalkulatorek oszczędności
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    limit kont oszczędnościowych
    wbk limit, ilosc kont dostępnym przez internet: 8
    mbank limit jednego usera: 4 konta, można mieć konta współwłaściciela
    lukas: nie mam danych na temat ilosci kont oszczędzam

    http://panel.fasthost.pl/banki.xls

  • 2. Data: 2008-09-26 04:37:46
    Temat: Re: kalkulatorek oszczędności
    Od: "Włodziu" <K...@w...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > wbk limit, ilosc kont dostępnym przez internet: 8

    a nie przypadkiem 9 ???????

    Wiem, że możesz mieć dowolną ilość kont, ale podgląd www masz tylko do 9
    kont

  • 3. Data: 2008-09-26 07:35:13
    Od: "maciej" <m...@p...onet.pl>

    to znaczy ze moge miec 4 emax plusy w mbanku??

  • 4. Data: 2008-09-26 07:42:29
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    maciej pisze:
    > to znaczy ze moge miec 4 emax plusy w mbanku??

    Dokladnie , max 4 - ja od razu przy jednej rozmowie zakladalem 4 konta,
    nic nie kosztuja, wiec jak zakladac to 4 - i wrzucac 4x500 bezbelkowo.

  • 5. Data: 2008-09-26 11:21:52
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 26 Sep 2008 09:35:13 +0200, maciej napisał(a):

    > to znaczy ze moge miec 4 emax plusy w mbanku??

    Po 4 w każdej dostępnej walucie.

  • 6. Data: 2008-09-26 18:38:18
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Włodziu" <K...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a nie przypadkiem 9 ???????
    >
    > Wiem, że możesz mieć dowolną ilość kont, ale podgląd www masz tylko do 9
    > kont
    ja zakładałem z allekartą więc mam do dyspozycji 8
    ale i tak się lepiej wychodzi niż płacić normalne stawki za konto

  • 7. Data: 2008-09-26 18:50:33
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > mbank limit jednego usera: 4 konta, można mieć konta współwłaściciela
    > lukas: nie mam danych na temat ilosci kont oszczędzam

    może znacie inne banki z rachunkami oszczędzającymi
    - oprocentowane od 4,5 %
    - bez opłat miesięcznych
    - można posiadać kilku rachunków oszczędzających
    - możliwość wypłaty przynajmniej 1 raz miesięcznie bezpłatnie i bez utraty
    odsetek

    dodaję właśnie bgż

  • 8. Data: 2008-09-26 21:38:21
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Fri, 26 Sep 2008 11:21:52 +0000 (UTC), jureq
    <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wklepał(-a):

    >Po 4 w każdej dostępnej walucie.

    Niestety nie. Walutowe tylko po jednym (w danej walucie).

    --
    Sławomir Szyszło

  • 9. Data: 2008-09-27 08:27:31
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > mbank limit jednego usera: 4 konta, można mieć konta współwłaściciela
    > lukas: nie mam danych na temat ilosci kont oszczędzam

    kalkulator po dużej korekcie