  • 1. Data: 2003-01-06 12:00:36
    Temat: mBank, przelew do US - prosze o pilna pomoc!
    Od: "Kuba" <r...@a...pl>

    Musze pilnie oplacic podatek za 10/2002.
    Jak mam wypelnic pole "okres rozliczenia"???
    Caly czas dostaje komunikat "FEE0313 BŁĘDNY OKRES ROZLICZENIOWY (DOP: M, P,
    R, K, D) ", a zjadlo mi juz chyba 5 hasel jednorazowych :-(

    Z gory dziekuje za szybka pomoc, pozdrawiam

    Kuba

  • 2. Data: 2003-01-06 12:19:22
    Temat: juz zrobione
    Od: "Kuba" <r...@a...pl>

    Poradzilem sobie. Trzaba bylo napisac 02M10
    Szkoda tylko ze w komunikacie o bledzie nie ma podanego poprawnego formatu,
    ale o tym napisze do mBanku.

    Kuba

  • 3. Data: 2003-01-07 18:37:28
    Temat: Re: juz zrobione
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    http://www.mbank.com.pl/oferta/mbiznes/zusius.html

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !