  • 1. Data: 2003-01-06 11:30:04
    Temat: e-fortis i opisy transakcji
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Witam!

    Mamy nowy Planet i... nadal DEBILNE ograniczenie długości opisu do 35
    znaków! Jak płacę do Idei to ledwo mi się mieści numer faktury i nr
    telefonu... Gdybym chciał zapłacić za gaz/prąd, jeszcze w dodatku za inną
    osobę - to Planet się do tego w ogóle nie nadaje! :(
    Żeby było weselej, przy edycji Planet robi taaaaaaakie pola tekstowe,
    sugerując jakoby były one do czegokolwiek przydatne...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 2. Data: 2003-01-06 11:38:15
    Temat: Re: e-fortis i opisy transakcji
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    tekstowe,
    > sugerując jakoby były one do czegokolwiek przydatne...

    1. W opisie nie musi byc tych wszystkich informacji - kazdy abonent ma
    swoje wlasne konto. Wiec nie ma zadnego problemu.... A opisem pola
    przelwu w ogole sie nie przejmujesz..
    2. Drugie twoje niepotrzebne pieniactwo - walnij po 35 znakach i....
    zaczynasz z nowej linijki. I wtedy sobie mozesz dalej wpisywac co tam
    chcesz...

    Jednym slowem - zmien nastawienie - najpierw sie zapytaj, a potem
    dopiero bij piane...

  • 3. Data: 2003-01-06 11:39:38
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > 2. Drugie twoje niepotrzebne pieniactwo - walnij po 35 znakach i....
    > zaczynasz z nowej linijki. I wtedy sobie mozesz dalej wpisywac co
    tam
    > chcesz...

    mialo byc walnij enter po 35 znakach i mozesz pisac dalej :)