  • Data: 2019-09-30 09:41:42
    Temat: Re: jednorazowa płatnosc w GBP kartami z Alior Kantor
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To masz szansę, że dotrze do piątku - a prawie na pewno powinna być w przyszłym
    tygodniu.

    Curve i N26 przysyłają z zagranicy, więc trochę dłużej - choć ostatnio z N26 dostałem
    w tydzień.
    Warto zamówić i mieć na zapas.

    Ew. jak masz blisko oddział, to spróbuj z mBąkiem - tak, jak pisałem, kartę
    "tymczasową" wydadzą od ręki w oddziale, a ma również funkcję wielowalutową bez
    kosztów płatności zagranicznych. Jak założysz "eKonto osobiste" to karta darmowa przy
    jednej płatności w miesiącu - a pierwszy miesiąc i tak darmowy - możesz też w każdej
    chwili z karty zrezygnować, a same konta (również walutowe) są darmowe.
    Ogólnie mBąk to taka sobie nędza, ale akurat wielowalutowość mają nędzną nieco mniej
    ;>